User Käyttäjä Salasana  

perjantai 3.1.2025 / 03:58
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > uutta kannettavaa ostamassa > kirkas näyttö vs. mattanäyttö
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Kirkas näyttö vs. mattanäyttö
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
S_Holm
Newbie
_
29. kesäkuuta 2011 @ 16:51 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Olen ostamassa uutta kannettavaa tietokonetta. Suurimmassa osassa näyttäisi olevan kirkas näyttö, josta en niin kovin pidä. Olen löytänyt muutamia mattanäyttöisiä (onkohan oikea ilmaus?) tietokoneita (HP, Sony), mutta ne ovat huomattavasti kalliimpia kuin kirkasnäyttöiset tietokoneet.

Minkä vuoksi mattanäyttöiset kannettavat tietokoneet ovat kalliimpia kuin kirkasnäyttöiset?
Cozaar
Junior Member
_
4. heinäkuuta 2011 @ 18:46 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Hinnan muodostumiseen en osaa ottaa kantaa, mutta itse ostin tollasen:
HP620

Riittää peruskäyttöön ihan ok. Kaikki perusliitännät löytyy e-sataa lukuunottamatta, bluetoothkin on.

Miinuksena lienee, että Celeronin virransäästö-ominaisuudet eivät ole kovin hyvät.. Akkukesto kuitenkin mulla ollut ok.
Erittäin huoltoystävällinen kone: kaikki rojut helposti käsillä yhden takakannen alla.
Tnoi
Suspended due to non-functional email address
_
4. heinäkuuta 2011 @ 19:51 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Cozaar:
HP620

Riittää peruskäyttöön ihan ok. Kaikki perusliitännät löytyy e-sataa lukuunottamatta, bluetoothkin on.

Miinuksena lienee, että Celeronin virransäästö-ominaisuudet eivät ole kovin hyvät.. Akkukesto kuitenkin mulla ollut ok.
Erittäin huoltoystävällinen kone: kaikki rojut helposti käsillä yhden takakannen alla.
Melkonen nuhapumppu.. Hikiseen jaksaa pyörittää winukkaa.
Mainos
_
__

_
S_Holm
Newbie
_
7. heinäkuuta 2011 @ 17:57 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Cozaar:
HP620

Kiitos vinkistä, Cozaar.
Katselin HP620:a eräässä liikkeessä pari päivää sitten. Periaatteessa se vaikutti ihan ok:lta, mutta se ei toisi kovin kummoista parannusta nykyiseen vanhentuneeseen kannettavaani verrattuna. Ostaisin ikään kuin hieman uudemman version kuusi vuotta vanhasta koneestani. Hinta tosin oli houkutteleva, vain 380 euroa.

Kiitos myös sinulle, Tnoi. En ole kovin hyvin perillä koneiden tekniikasta. Viestisi vahvisti intuitiivisen arveluni HP620:stä.

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 7. heinäkuuta 2011 @ 18:11

afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > uutta kannettavaa ostamassa > kirkas näyttö vs. mattanäyttö

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy