Vanha kone alkaa tökkimään, joten nyt uutta pitäisi hankkia. Itse en ymmärrä oikein koneiden päälle, joten haen täätlä neuvoa.
Haussa olisi siis läppäri, jota käytetään pääasiassa netti-tv:n katteluun, musiikin kuutneluun ja isojen tiedostojen imuttamiseen. Näyttö saisi olla mahdollisimman iso ja tietysti hyvä. blu-ray olisi plussaa. Hinta max 800e. saako tolla hinnalla millaisen masiinan.
Tuossa nyt esimerkiksi muutama, ensimmäisessä on iso 17" näyttö. Kummassakaan ei ole bluray asemaa, mutta sitä ei tuohon hintaan taida saada kuin jostain tarjouksesta.
Joo siis oisko tarkotuksena kanssa olla joku hyvä akku vai pidätkö sitä koko aika johdossa kiinni?
Joka tapauksessa, tossa ois musta ihan hyvä kone sulle, kovoa löytyy mukavasti ja nöyttökin ois full hd :)
Todenäköisesti tulee olemaan paljon kiinni seinässä, mutta myös pelkällä akulla tulee käytettyä jonkin verran.
Tuo 18.4" taitaa olla hiukan liian iso näyttö. En tiennytkään, että niitä noin suurella näytöllä onkin. Joten joku 17" olis hyvä ja sit taas 15" aivan liian pieni :)
Tätä tää on, kun noviisi yrittää tehdä tietokone ostoksia :)
Mä olen kallistumassa tähän härpäkkeeseen mitäs sanotte
N73SV-V1G-TZ640V
Sitten olis kumminkin viel tämmönen, mites tämä. Googlettamalla tästä koneesta ei löydy yhtään mitään enempää tietoa. Ainoastaan Myyvän liikkeen sivulta. Musta pörssi. Mutte kertokaa te.