User Käyttäjä Salasana  

perjantai 3.1.2025 / 05:45
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > uutta kannettavaa ostamassa > läppäri alle 500?
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Läppäri alle 500?
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
juliajuksu
Newbie
_
30. heinäkuuta 2013 @ 10:33 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Elikkäs haen läppäriä ja hinta todellatodella maksimi 500?
Olen löytänyt muutaman vaihtoehdon, mutta itse en niistä mitään ymmärrä. Jos joku järkevä sanoisi muutaman sanasen että onko hyviä ja ehdottaisi uutta jos ei?

Läppärillä katsoisin elokuvia, tekisin koulujuttuja, surffailisin ja säilöisin kuvia! Myös sims 3 pelaaminen plussaa :P

https://www.hobbyhall.fi/p/fi/X501-XX46...mpaignId=234005

http://www.gigantti.fi/product/tietokon...ttava-valkoinen

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 30. heinäkuuta 2013 @ 10:34

Member

4 tuotearviota
_
30. heinäkuuta 2013 @ 13:55 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
link

toi nyt menee ihan siin kipurajoil, mutta olis vähän tehokkaampi ja isommalla kovalevyllä varustettu :)

mut jos noista sun valitsemista koneista otetaan, nii olen itse tuon samsungin kannalla jo pelkästään isomman tallennustilan vuoks :)

| AMD FX-6300 @4.01 gHz w/ Arctic Freezer 7 pro rev. 2 | 8GB GSkill Ripjaws 1600mhz | ASUS M5A97 R2.0 | ASUS NVIDIA GeForce GTX 660 Direct CU II OC | WD 1TB + OCZ agility 3 120gb | XFX 550w | Fractal Define R4 |

www.nr-gaming.eu
Uppmas
Senior Member
_
30. heinäkuuta 2013 @ 14:57 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
''Tuotteella on 1V takuu''
Toisin sanoen kiinanhalpaläppäri jota ei ole tehty kestämään minkäänlaista käyttöä, etenkään pelikäyttöä.
Itse suosittelen: http://www.jimms.fi/tuote/749D736
3V takuu kielii laadusta, ja sitä tämä Lenovon paremman pään läppäri todellakin on.

Kaikki tuotteet jotka sisältävät huonoja elkoja, ovat roskaa.
Corsair tunnetaan laajalti laadukkaana brändinä, jota se ei missään nimessä ole.
hasta
Junior Member
_
1. elokuuta 2013 @ 20:39 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Uppmas:
''Tuotteella on 1V takuu''
Toisin sanoen kiinanhalpaläppäri jota ei ole tehty kestämään minkäänlaista käyttöä, etenkään pelikäyttöä.
Itse suosittelen: http://www.jimms.fi/tuote/749D736
3V takuu kielii laadusta, ja sitä tämä Lenovon paremman pään läppäri todellakin on.
Osaatko sanoa saako tuolla hintaa tehokkaampaa läppäriä, itselläkin tarvetta uudelle läppärille max 500e? eli siis mahdollisimman tehokas läppäri 500e hakusessa
Uppmas
Senior Member
_
2. elokuuta 2013 @ 17:14 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Tehokkaampi samaan rahaan korreloi aina negatiivisesti laadun kanssa.
Jos peliläppäreitä hakee, niin 500?:llä ei saa hyvää ja tehokasta (eikä aina edes tehokasta). Netti/peruskäyttö/kevytpelausläppärinä taas tuo lenovo on erinomainen.

Kaikki tuotteet jotka sisältävät huonoja elkoja, ovat roskaa.
Corsair tunnetaan laajalti laadukkaana brändinä, jota se ei missään nimessä ole.

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 2. elokuuta 2013 @ 17:15

Mainos
_
__

_
Deadpena
Newbie
_
5. elokuuta 2013 @ 18:29 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
HP G62 Notebook PC Läppäri Windows 7 Home Premium

Voisin myös asentaa Sims 3 valmiiksi ;))

Ostettu Gigantista 1000? kuitti tallella mutta takuu on jo loppunut

Sopii mainiosti netti käyttöön ja pyörittää myös pelejä!

Kuten: Black Ops 1, Tf2, Amnesia, ja muita netti pelejä

Valmistaja: Hewlett-Packard

Malli: HP G62 Notebook PC

Suoritin: AMD Turion(tm) || P520 Dual-Core Processor 2.30Ghz

Asennettu muisti (RAM):4,00Gt

Järjestelmä laji: 64-bittinen käyttöjärjestelmä

580Gt kiintolevy joten tila ei lopu ihan heti :)

Hintaa: 400-450? euroa
afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > uutta kannettavaa ostamassa > läppäri alle 500?

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy