User Käyttäjä Salasana  

perjantai 3.1.2025 / 05:36
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > uutta kannettavaa ostamassa > uutta tablettia ostamassa.
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Uutta tablettia ostamassa.
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
Joonasvaan
Junior Member
_
3. heinäkuuta 2013 @ 14:36 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Eli olen ostamassa tablettia. Mikä teidän mielestä kannattais ostaa? Olis hyvä jos pelit pyöris suht koht hyvin ja siinä sais olla 3G yhteys. Budjetti on 600?. Ei ihan eurolleen oo tarkkaa, mutta ihan hyvä jos about ton verran maksais. Itte oon ajatellu tätä link
Samsungia en halua ihan vaan omista syistäni, turha siis ehdottaa niitä. Kertokaa mielipiteenne!
E: Ja jos haluan pelata tuolla pelejä niin riittääkö tuo muisti? Vai kannattaisko ottaa

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 3. heinäkuuta 2013 @ 14:46

Hugejorma
Member
_
3. heinäkuuta 2013 @ 18:27 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Joonasvaan:
Eli olen ostamassa tablettia. Mikä teidän mielestä kannattais ostaa? Olis hyvä jos pelit pyöris suht koht hyvin ja siinä sais olla 3G yhteys. Budjetti on 600?. Ei ihan eurolleen oo tarkkaa, mutta ihan hyvä jos about ton verran maksais. Itte oon ajatellu tätä link
Samsungia en halua ihan vaan omista syistäni, turha siis ehdottaa niitä. Kertokaa mielipiteenne!
E: Ja jos haluan pelata tuolla pelejä niin riittääkö tuo muisti? Vai kannattaisko ottaa
Jos haluaa tabletin ja ison kasan pelejä, niin tuo retina näytöllä varustettu iPad on paras valinta ehdottomasti. Itse omistan tuon saman iPadin ja Galaxy Note tabletin. On pelivalikoimassa aivan järkyttävän suuri ero (kuten myös muissa tablet only sovelluksissa).

Muistin suhteen ei ole ongelmia, koska sille suunnatut pelit ovat tehty myös edellistä versiota varten, eli kaikki pelittää ongelmitta.

EVGA Gtx 680 Jetstream 4gb SLI // i5 2500k 4.5GHz + Noctua NH-D14 // Kingston HyperX 4x 4Gb 1600MHz // Super Flover 800W golden green // Cooler Master Cosmos II // Razer Mamba 4g 2012 Elite // Ducky shine keyboard // 3kpl Dell S2340L

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 3. heinäkuuta 2013 @ 18:29

Joonasvaan
Junior Member
_
3. heinäkuuta 2013 @ 20:01 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Hugejorma:
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Joonasvaan:
Jos haluaa tabletin ja ison kasan pelejä, niin tuo retina näytöllä varustettu iPad on paras valinta ehdottomasti. Itse omistan tuon saman iPadin ja Galaxy Note tabletin. On pelivalikoimassa aivan järkyttävän suuri ero (kuten myös muissa tablet only sovelluksissa).

Muistin suhteen ei ole ongelmia, koska sille suunnatut pelit ovat tehty myös edellistä versiota varten, eli kaikki pelittää ongelmitta.
Ok, taidan ostaa ton. Kiitos vastauksesta!
afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > uutta kannettavaa ostamassa > uutta tablettia ostamassa.

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy