|
Keskustelualueet
Keskustelualueet
|
|
Audacity + Äänitys
|
|
_unicorn_
Newbie
1 tuotearvio
|
4. helmikuuta 2010 @ 11:16 |
Linkki tähän viestiin
|
Ongelmani on tällainen.. kenties ihan yksinkertainen, mutten millään saa toimimaan. Elikäs yritän nauhoittaa lauluani karaoketiedoston päälle, mutta aina kun painan Äänitä-näppäintä, niin musiikkia ei kuulu. Miten siis saisin sen musiikin kuulumaan? Mahdotontahan se on laulaa, jollei musiikki kuulu. Ja musiikki kuuluu ihan normaalisti kun painaa Toista-näppäintä.
If you can't handle me at my worst then you sure as hell don't deserve me at my best.
|
_unicorn_
Newbie
1 tuotearvio
|
5. helmikuuta 2010 @ 18:40 |
Linkki tähän viestiin
|
Eikö kukaan osaa oikeasti auttaa? Haluaisin päästä äänittämään lauluani niin kovin, kun vihdoinkin sain hankittua mikkiini adapterin =D
If you can't handle me at my worst then you sure as hell don't deserve me at my best.
|
xedson
Junior Member
6 tuotearviota
|
6. helmikuuta 2010 @ 16:53 |
Linkki tähän viestiin
|
Käytä audacityä äänitykseen ja sen musiikin soittamiseen toista ohjelmaa ja lisää se sitten siihen lisäksi jälkeenpäin. voisi toimia tiedä sitten?
|
tappi1
Newbie
|
7. helmikuuta 2010 @ 08:59 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti _unicorn_: Ongelmani on tällainen.. kenties ihan yksinkertainen, mutten millään saa toimimaan. Elikäs yritän nauhoittaa lauluani karaoketiedoston päälle, mutta aina kun painan Äänitä-näppäintä, niin musiikkia ei kuulu. Miten siis saisin sen musiikin kuulumaan? Mahdotontahan se on laulaa, jollei musiikki kuulu. Ja musiikki kuuluu ihan normaalisti kun painaa Toista-näppäintä.
Mulla oli pikkusen samanlainen onkelma, mutta se kylläkin koski äänitystä, mene Audacityssä muokkaa valikkoon, ja siitä asetukset, ja siinä on toi Audio valinta, valitse siitä sopiva ulostulo, mulla rupes ainakin pelittään kun vaihdoin sen Realtekiin.
|
_unicorn_
Newbie
1 tuotearvio
|
7. helmikuuta 2010 @ 15:08 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti tappi1: Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti _unicorn_: Ongelmani on tällainen.. kenties ihan yksinkertainen, mutten millään saa toimimaan. Elikäs yritän nauhoittaa lauluani karaoketiedoston päälle, mutta aina kun painan Äänitä-näppäintä, niin musiikkia ei kuulu. Miten siis saisin sen musiikin kuulumaan? Mahdotontahan se on laulaa, jollei musiikki kuulu. Ja musiikki kuuluu ihan normaalisti kun painaa Toista-näppäintä.
Mulla oli pikkusen samanlainen onkelma, mutta se kylläkin koski äänitystä, mene Audacityssä muokkaa valikkoon, ja siitä asetukset, ja siinä on toi Audio valinta, valitse siitä sopiva ulostulo, mulla rupes ainakin pelittään kun vaihdoin sen Realtekiin.
Voi kiitokset! Asia ei ihan korjautunut sillä tavalla, kun neuvoit, mutta löysin tuolta Audio-valinnasta kohdan ''Toista muut raidat uutta äänittäessä'' ja laitoin ruksin siihen, nii johan alkoi pelittää :)
|
Mainos
|
|
|
tappi1
Newbie
|
7. helmikuuta 2010 @ 15:43 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti _unicorn_: Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti tappi1: Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti _unicorn_: Ongelmani on tällainen.. kenties ihan yksinkertainen, mutten millään saa toimimaan. Elikäs yritän nauhoittaa lauluani karaoketiedoston päälle, mutta aina kun painan Äänitä-näppäintä, niin musiikkia ei kuulu. Miten siis saisin sen musiikin kuulumaan? Mahdotontahan se on laulaa, jollei musiikki kuulu. Ja musiikki kuuluu ihan normaalisti kun painaa Toista-näppäintä.
Voi kiitokset! Asia ei ihan korjautunut sillä tavalla, kun neuvoit, mutta löysin tuolta Audio-valinnasta kohdan ''Toista muut raidat uutta äänittäessä'' ja laitoin ruksin siihen, nii johan alkoi pelittää :)
Joo, se oli hyvä homma, että alkoi pelittään, hyviä laulu-hetkiä.
|
|