User Käyttäjä Salasana  

sunnuntai 22.12.2024 / 19:55
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > digitaalinen audio > keskustelua musiikkiohjelmista > audacityllä "ulostulevan ääneen" nauhoittaminen, vista?
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Audacityllä "ulostulevan ääneen" nauhoittaminen, Vista?
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
avuton91
Inactive
_
9. toukokuuta 2010 @ 15:05 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Audacityllä ulostulevan äänen nauhoittaminen, Vista?

Eli siis haluaisin äänittää koneella musiikkia MP3 muotoon, esim elokuvapätkiä, Spotifystä, Youtubesta, nettisivuilta etc. En kuitenkaan tietenkään mikrofoonilla vaan jollain ohjelmalla, joka äänittäisi ulostulevan äänen(en tiedä oikeaa termiä). Olen kokeillut etsiä apua googlettamalla, ja neuvottiin käyttämään Audacityä tai Replay Music 2. Nyt olen ladannut tuon Audacityn uusimman version, ja tarvisin semmoiset "ratakiskosta väännetyt" ohjeet, kun olen aivan toivoton näissä hommissa :) Eli jos joku viitsisi askel askeleelta ohjeistaa niin olisin tosi kiitollinen ! :)
avuton91
Inactive
_
9. toukokuuta 2010 @ 15:19 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Olen nyt helkatin ylpeä itsestäni, kun löysin Vistassa piilotetun Stereo mix-valinnan :D
Katsotaan päästäskö tästä vielä eteneen !
afterdawn.com > keskustelu > digitaalinen audio > keskustelua musiikkiohjelmista > audacityllä "ulostulevan ääneen" nauhoittaminen, vista?

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2024 AfterDawn Oy