User Käyttäjä Salasana  

perjantai 3.1.2025 / 05:21
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > digitaalinen audio > keskustelua musiikkiohjelmista > cubase le 5 ongelma!
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Cubase le 5 ongelma!
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
huinen
Newbie
_
7. elokuuta 2011 @ 15:55 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Hei!

Sanon heti aluksi, että olen aivan aloittelija tämän ohjelman kanssa. Ostin sen muutama päivä sitten ja nyt aktivointiongelmien jälkeen pääsin vihdoinkin avaamaan kyseisen ohjelman. No, ongelma on nyt se että kohdasta "devices" pitäisi löyty kohta "vst instruments" joiden avulla pääsee sitten alkuun. Minulla ei niitä siellä ollenkaan ole. löytyy vain vst connections ja vst performance. Mikähän avuksi? Koitin selailla apuja netistä, mutta ei oikein löydy.

Kiitos jo etukäteen vaivannäöstäsi!
Vuohi
Senior Member
_
18. elokuuta 2011 @ 14:57 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Onko sinulla yhtään vst-pluginia asennettuna? En muista, enkä jaksa tarkistaa, tuleeko Cubase LE:n mukana plugineita. Itse taistelin muinoin aktivoinnin kanssa sen verran pitkään, että vaihdoin ohjelmaa, joten onnittelut, mikäli olet saanut sen toimimaan :)
afterdawn.com > keskustelu > digitaalinen audio > keskustelua musiikkiohjelmista > cubase le 5 ongelma!

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy