User Käyttäjä Salasana  
   
sunnuntai 19.5.2024 / 11:19
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > digitaalinen audio > keskustelua musiikkiohjelmista > kuinka nauhoittaa ääni tietokoneelta?
Näytä aiheet
 
Keskustelualueet
Keskustelualueet
kuinka nauhoittaa ääni tietokoneelta?
  Siirry:
 
Kirjoittaja Viesti
7hands
Junior Member
_
12. elokuuta 2012 @ 15:54 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Hei!

Pitäisi saada nauhoitettua ääntä tietokone ohjelmista. Ensinnäkin Cubasen kautta tulevat vst äänet (midi nauhoittaa vain koskettimiston äänet, eivät itse vst soittimet live-säätimien "soittamista").

Total Record on kuulemma hyvä ohjelma kaiken äänittämiseen, mutta ilmaisversio iskee joka minuutin välein surinaa äänitykseen -> siis ei hyvä.

Internetin kautta tuleva ääni on ilmeisesti helpompi äänittää? Kuinka?
Mm. Audacitya on suositeltu muilla foorumeilla, mutta ei toimi mulla - ilmeisesti, koska mulla käytössä ulkoinen äänikortti (Aureaon 5.1 USB). Ja olen tuumaillut että juuri tuon äänikortin takia en saa mitään ääntä nauhoitetuksi. Vai kuinka?
AfterDawn Addict

20 tuotearviota
_
13. elokuuta 2012 @ 09:30 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Katso, löytyykö windowsin ääniominaisuuksista recording-välilehdeltä äänikorttisi system mixeriä disabloiduista laitteista (kakkosnapilla ja show disabled devices). Jos löytyy, niin enabloi se ja sitten audacitystä valitse äänilähteeksi stereo mix (tai system mixer tai millä nimellä se olikaan)
7hands
Junior Member
_
13. elokuuta 2012 @ 13:08 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Ominaisuudet välilehti näyttää tältä:
http://i46.tinypic.com/e0sleg.jpg

Siinä ei oikein kaksoisnäpäytellä mitään. Siis, miten tohon "show disabled devices" osioon?
afterdawn.com > keskustelu > digitaalinen audio > keskustelua musiikkiohjelmista > kuinka nauhoittaa ääni tietokoneelta?
 

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme
 
  © 1999-2024 AfterDawn Oy