User Käyttäjä Salasana  
   
maanantai 6.5.2024 / 03:39
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > digitaalinen video > videon toisto > ilmainen dvd/bluray toisto-ohjelma?
Näytä aiheet
 
Keskustelualueet
Keskustelualueet
Ilmainen DVD/BluRay toisto-ohjelma?
  Siirry:
 
Kirjoittaja Viesti
MJH
Member
_
31. toukokuuta 2014 @ 16:37 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Mikä olisi hyvä ilmainen DVD ja BluRay toisto-ohjelma? Tähän mennessä olen käyttänyt PowerDVDtä, mutta nyt siis haen jotain hyvää ilmaista. Tokihan melkein kaikki mediasoittimet osaa niitä toistaa, mutta olisiko jotain pelkästään niille tarkoitettua. BluRay-asema minulla on ulkoinen versio.
AfterDawn Addict

8 tuotearviota
_
1. kesäkuuta 2014 @ 12:01 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Itse olen käytellyt olohuoneessa HTPC:ssä XBMC -softaa. En osaa suoraan sanoa miten BD leffat sillä toistuvat kun olen itse ne ripannut kaikki koneelle ja remuxannut MKV filuiksi. Muutenhan tuo on juurikin tehty kaikenlaisen median toistoon.
AfterDawn Addict

2 tuotearviota
_
1. kesäkuuta 2014 @ 14:48 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti MJH:
Mikä olisi hyvä ilmainen DVD ja BluRay toisto-ohjelma? Tähän mennessä olen käyttänyt PowerDVDtä, mutta nyt siis haen jotain hyvää ilmaista. Tokihan melkein kaikki mediasoittimet osaa niitä toistaa, mutta olisiko jotain pelkästään niille tarkoitettua. BluRay-asema minulla on ulkoinen versio.
Valitettavasti juuri tuohon ei ole (tietääkseni) ilmaista olemassa, kun VLC:kin ei ole BD-toistoltaan vielä sillä tasolla, toki se BD:tkin soittaa, mutta...
Ovat "hyvät" toistaiseksi maksullisia, mutta ehkä tuolta löytynee TotalMedia Theatre 6 tms...

Täydellisen tietämättömyyden antamalla 100% varmuudella
afterdawn.com > keskustelu > digitaalinen video > videon toisto > ilmainen dvd/bluray toisto-ohjelma?
 

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme
 
  © 1999-2024 AfterDawn Oy