User Käyttäjä Salasana  
   
lauantai 18.5.2024 / 12:32
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > digitaalinen video > videon muuntaminen toiseen formaattiin > dvd nokian 701 kännyyn helposti?
Näytä aiheet
 
Keskustelualueet
Keskustelualueet
DVD Nokian 701 kännyyn helposti?
  Siirry:
 
Kirjoittaja Viesti
AfterDawn Addict

5 tuotearviota
_
14. tammikuuta 2012 @ 10:24 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Onko ehdottaa omakohtaisten kokemusten perusteella ohjelmistoa ja vähän myös neuvoa, miten mahd. yksinkertaisesti muuntaa DVD:n Nokian 701:ssä katseltavaksi? Siksi omakohtaisia kokemuksia, että aina voi heitellä ohjelmistojen nimiä, mutta jos ei ole itse kokeillut, niin ei voi välttämättä tietää toimiiko ne käytännössä :)

Itse olen tehnyt toistaiseksi näin (kun en muutenkaan osaa):

DVDFabin DVD-kannettavaan -toiminnolla AVIksi, jossa on tekstitys kiinteästi mukana (kuva)
Tämän olen jo muokannut oikean kokoiseksi (640x360), mutta Nokia 701 ei osaa toistaa tätä, joten vaaditaan vielä toinen käsittely FormatFactorylla MP4:ksi (kuva).

Käyhän se noinkin, mutta voisinpa melkein vannoa, että homma onnistuisi yhdelläkin softalla kertalaakista, jos vain osaisin :)

(Ja kyllä, kännyn näytöltäkin voi katsella leffoja)


Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 14. tammikuuta 2012 @ 10:29

AfterDawn Addict

2 tuotearviota
_
14. tammikuuta 2012 @ 10:54 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti yamaneko:
Onko ehdottaa omakohtaisten kokemusten perusteella ohjelmistoa ja vähän myös neuvoa, miten mahd. yksinkertaisesti muuntaa DVD:n Nokian 701:ssä katseltavaksi? Siksi omakohtaisia kokemuksia, että aina voi heitellä ohjelmistojen nimiä, mutta jos ei ole itse kokeillut, niin ei voi välttämättä tietää toimiiko ne käytännössä :)

Itse olen tehnyt toistaiseksi näin (kun en muutenkaan osaa):

DVDFabin DVD-kannettavaan -toiminnolla AVIksi, jossa on tekstitys kiinteästi mukana (kuva)
Tämän olen jo muokannut oikean kokoiseksi (640x360), mutta Nokia 701 ei osaa toistaa tätä, joten vaaditaan vielä toinen käsittely FormatFactorylla MP4:ksi (kuva).

Käyhän se noinkin, mutta voisinpa melkein vannoa, että homma onnistuisi yhdelläkin softalla kertalaakista, jos vain osaisin :)

(Ja kyllä, kännyn näytöltäkin voi katsella leffoja)
No sillä FormatFactorylläkin pystyy konvertoimaan suoraan dvd:ltä ämpeeneloseksi...

T: Vesku

Täydellisen tietämättömyyden antamalla 100% varmuudella
AfterDawn Addict

5 tuotearviota
_
14. tammikuuta 2012 @ 10:56 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Auts :) Tätä se on jos ei osaa. Pitääkin tutustua paremmin :) Iso kiitos vinkistä!

Edit: Muuten tämä on hyvä kun kokeilin, mutta tekstit eivät tunnu tulevan mukaan, vaikka ne oli valittuna. :(

Edit2: Onnistuikin, pitää vain olla kunnon lähde (pelkkä leffaosa talteen otettuna ei kelvannut).

Kiitos vielä kerran mainiosta vinkistä. On näemmä joskus silmien edessä ratkaisu. Arvasin että kannattaa asiaa kysyä :)


Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 14. tammikuuta 2012 @ 15:12

Mainos
_
__
 
_
AfterDawn Addict

5 tuotearviota
_
27. tammikuuta 2012 @ 15:27 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Ei ole tuo FormatFactory aina kovin hyvä vaihtoehto. Joskus se ei tarjoa tekstityksistä kuin joka toisen vaihtoehdon. Eli siis jos tekstitykset ovat vaikka

1. Eng
2. Fin
3. Swe
4. Nor
jne.

Niin FormatFactoryssä on valittavissa vain parittomat, eli

1. Eng
3. Swe

Eli jos suomenkielinen tekstitys on parillinen, niin ei voi valita. WTF :D


Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 28. tammikuuta 2012 @ 11:00

afterdawn.com > keskustelu > digitaalinen video > videon muuntaminen toiseen formaattiin > dvd nokian 701 kännyyn helposti?
 

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme
 
  © 1999-2024 AfterDawn Oy