MTV Katsomo
|
|
Junior Member
|
13. kesäkuuta 2011 @ 12:58 |
Linkki tähän viestiin
|
Ennen onnistuin WM Recorderilla "loin" Katsomosta sarjoja kovolle. Nyt uudistuksen jälkeen ei onnistu. Mitähän tapahtui?
Jukeli72
|
AfterDawn Addict
2 tuotearviota
|
14. kesäkuuta 2011 @ 10:00 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus: Nyt uudistuksen jälkeen ei onnistu. Mitähän tapahtui?
Katsomo vaihtoi vissiin Silverlightiin, jota tuo WM Recorder ei tue (vielä).
Lisänä tullee mahdolliset teräväpiirto ja HDCP-sekoilut....
T: Vesku
Täydellisen tietämättömyyden antamalla 100% varmuudella
|
Senior Member
1 tuotearvio
|
14. kesäkuuta 2011 @ 14:30 |
Linkki tähän viestiin
|
las ballenas son el camino
|
Junior Member
|
15. kesäkuuta 2011 @ 15:00 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti friis: http://dl.dropbox.com/u/4236217/rtmpdump-yle-ruutu-katsomo-1.4.1-win32.rar
Tuolla ohjelmalla saat katsomosta videot koneellesi.
Kiitti paljon. Jo alkoi pelittämään. Homma melkein sama, kuin yle-dump. Areena lukee tässäkin. Pääasia, että toimii.
Miten muuten filmin pätkät käännetään peilikuviksi. Olen nähnyt joitain, mutta miten homma tloimii?
Jukeli72
|
marlee82
Member
|
16. kesäkuuta 2011 @ 19:39 |
Linkki tähän viestiin
|
Osaakos kukaan jeesiä, kun mulla lataa katsomosta johonkin 30-40% väliin ja sit lopettaa aivan yhtäkkiä..??
Tiedosto tulee kyl koneelle, mutta media player classicilla kuva on ihan vihreä ja todella "laatikkoinen".
|
sjh_
Junior Member
|
9. helmikuuta 2012 @ 12:07 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti friis: http://dl.dropbox.com/u/4236217/rtmpdump-yle-ruutu-katsomo-1.4.1-win32.rar
Tuolla ohjelmalla saat katsomosta videot koneellesi.
Oisko jollain antaa toimiva linkki tuohon? :)
|
Member
|
9. helmikuuta 2012 @ 12:37 |
Linkki tähän viestiin
|
|
sjh_
Junior Member
|
9. helmikuuta 2012 @ 12:57 |
Linkki tähän viestiin
|
Kiitos :)
|
sjh_
Junior Member
|
9. helmikuuta 2012 @ 13:07 |
Linkki tähän viestiin
|
Mulla tulee katsomon tallennuksissa tällänen error
"HTTP/1.1 404 /sumo/sl/106745."
|
Member
|
9. helmikuuta 2012 @ 13:24 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti sjh_: Mulla tulee katsomon tallennuksissa tällänen error
Niinpä näyttää tekevän täälläkin. Ovat Maikkaerissa taas rukanneet Silverlight-jätöstään.
Täytynee odotella uudempaa versiota tuosta rtmpdump:sta.
|
sjh_
Junior Member
|
9. helmikuuta 2012 @ 13:29 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Kasavuori: Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti sjh_: Mulla tulee katsomon tallennuksissa tällänen error
Niinpä näyttää tekevän täälläkin. Ovat Maikkaerissa taas rukanneet Silverlight-jätöstään.
Täytynee odotella uudempaa versiota tuosta rtmpdump:sta.
Harmi :( ku mulla on sellanen ongelma alunperin et katsomossa ääni vaa "junnaa paikoillaan" enkä siis pysty katsomosta katsomaan sen takia videoita.. Silverlightin päivitys tai poistaminen/uudelleenasennus ei auta asiaa..
|
Mainos
|
|
|
Member
|
9. helmikuuta 2012 @ 16:21 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti sjh_:
Harmi :( ku mulla on sellanen ongelma alunperin et katsomossa ääni vaa "junnaa paikoillaan" enkä siis pysty katsomosta katsomaan sen takia videoita.. Silverlightin päivitys tai poistaminen/uudelleenasennus ei auta asiaa..
Joitakin Maikkarin Katsomon ohjelmia voi katsoa kikkailemalla Windows Media Playerilla, mutta tuo haluamasi ohjelma (106745) "Salatut Elämät" ei kuulu niihin.
|