User Käyttäjä Salasana  
   
lauantai 18.5.2024 / 14:09
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > digitaalinen video > videon muuntaminen toiseen formaattiin > mtv katsomo
Näytä aiheet
 
Keskustelualueet
Keskustelualueet
MTV Katsomo
  Siirry:
 
Kirjoittaja Viesti
Junior Member
_
13. kesäkuuta 2011 @ 12:58 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Ennen onnistuin WM Recorderilla "loin" Katsomosta sarjoja kovolle. Nyt uudistuksen jälkeen ei onnistu. Mitähän tapahtui?

Jukeli72
AfterDawn Addict

2 tuotearviota
_
14. kesäkuuta 2011 @ 10:00 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus:
Nyt uudistuksen jälkeen ei onnistu. Mitähän tapahtui?
Katsomo vaihtoi vissiin Silverlightiin, jota tuo WM Recorder ei tue (vielä).
Lisänä tullee mahdolliset teräväpiirto ja HDCP-sekoilut....

T: Vesku

Täydellisen tietämättömyyden antamalla 100% varmuudella
Senior Member

1 tuotearvio
_
14. kesäkuuta 2011 @ 14:30 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
http://dl.dropbox.com/u/4236217/rtmpdump-yle-ruutu-katsomo-1.4.1-win32.rar
Tuolla ohjelmalla saat katsomosta videot koneellesi.

las ballenas son el camino
Junior Member
_
15. kesäkuuta 2011 @ 15:00 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti friis:
http://dl.dropbox.com/u/4236217/rtmpdump-yle-ruutu-katsomo-1.4.1-win32.rar
Tuolla ohjelmalla saat katsomosta videot koneellesi.
Kiitti paljon. Jo alkoi pelittämään. Homma melkein sama, kuin yle-dump. Areena lukee tässäkin. Pääasia, että toimii.
Miten muuten filmin pätkät käännetään peilikuviksi. Olen nähnyt joitain, mutta miten homma tloimii?

Jukeli72
marlee82
Member
_
16. kesäkuuta 2011 @ 19:39 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Osaakos kukaan jeesiä, kun mulla lataa katsomosta johonkin 30-40% väliin ja sit lopettaa aivan yhtäkkiä..??

Tiedosto tulee kyl koneelle, mutta media player classicilla kuva on ihan vihreä ja todella "laatikkoinen".
sjh_
Junior Member
_
9. helmikuuta 2012 @ 12:07 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti friis:
http://dl.dropbox.com/u/4236217/rtmpdump-yle-ruutu-katsomo-1.4.1-win32.rar
Tuolla ohjelmalla saat katsomosta videot koneellesi.
Oisko jollain antaa toimiva linkki tuohon? :)
Member
_
9. helmikuuta 2012 @ 12:37 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Tuolla sivustolla on ohjelman esittely ja latauslinkki:
http://taitokone.blogspot.com/2011/04/v...-areenasta.html
sjh_
Junior Member
_
9. helmikuuta 2012 @ 12:57 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Kiitos :)
sjh_
Junior Member
_
9. helmikuuta 2012 @ 13:07 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Mulla tulee katsomon tallennuksissa tällänen error

"HTTP/1.1 404 /sumo/sl/106745."
Member
_
9. helmikuuta 2012 @ 13:24 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti sjh_:
Mulla tulee katsomon tallennuksissa tällänen error

"HTTP/1.1 404 /sumo/sl/106745."
Niinpä näyttää tekevän täälläkin. Ovat Maikkaerissa taas rukanneet Silverlight-jätöstään.
Täytynee odotella uudempaa versiota tuosta rtmpdump:sta.


sjh_
Junior Member
_
9. helmikuuta 2012 @ 13:29 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Kasavuori:
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti sjh_:
Mulla tulee katsomon tallennuksissa tällänen error

"HTTP/1.1 404 /sumo/sl/106745."
Niinpä näyttää tekevän täälläkin. Ovat Maikkaerissa taas rukanneet Silverlight-jätöstään.
Täytynee odotella uudempaa versiota tuosta rtmpdump:sta.
Harmi :( ku mulla on sellanen ongelma alunperin et katsomossa ääni vaa "junnaa paikoillaan" enkä siis pysty katsomosta katsomaan sen takia videoita.. Silverlightin päivitys tai poistaminen/uudelleenasennus ei auta asiaa..
Mainos
_
__
 
_
Member
_
9. helmikuuta 2012 @ 16:21 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti sjh_:

Harmi :( ku mulla on sellanen ongelma alunperin et katsomossa ääni vaa "junnaa paikoillaan" enkä siis pysty katsomosta katsomaan sen takia videoita.. Silverlightin päivitys tai poistaminen/uudelleenasennus ei auta asiaa..
Joitakin Maikkarin Katsomon ohjelmia voi katsoa kikkailemalla Windows Media Playerilla, mutta tuo haluamasi ohjelma (106745) "Salatut Elämät" ei kuulu niihin.


afterdawn.com > keskustelu > digitaalinen video > videon muuntaminen toiseen formaattiin > mtv katsomo
 

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme
 
  © 1999-2024 AfterDawn Oy