User Käyttäjä Salasana  
   
lauantai 18.5.2024 / 14:48
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > digitaalinen video > videon muuntaminen toiseen formaattiin > ohjelma suomen kielellä ?
Näytä aiheet
 
Keskustelualueet
Keskustelualueet
Ohjelma suomen kielellä ?
  Siirry:
 
Kirjoittaja Viesti
jussiJP
Member
_
8. maaliskuuta 2012 @ 09:32 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Tarvitsen suomen kielisen ohjelman jolla muuttaa videon formaatti toiseen. Kokeilin paria englanninn kielistä, mutta en ymmärtänyt mitään... Olen sitä ikäluokkaa kun koulut ei kiinnostanu, enkä ala enää opiskelemaan. Yhtä kokeilin missä oli suomen lippu, mutta se oli vain asennuskieli. Itse ohjelma oli englanniksi, ja ensimmäinen herja riitti. Siis suomen kielinen ohjelma hakusessa !
Niin ja se formaatti joka pitää kääntää on WMV.
AfterDawn Addict

2 tuotearviota
_
8. maaliskuuta 2012 @ 10:52 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti jussiJP:
Tarvitsen suomen kielisen ohjelman jolla muuttaa videon formaatti toiseen. Kokeilin paria englanninn kielistä, mutta en ymmärtänyt mitään... Olen sitä ikäluokkaa kun koulut ei kiinnostanu, enkä ala enää opiskelemaan. Yhtä kokeilin missä oli suomen lippu, mutta se oli vain asennuskieli. Itse ohjelma oli englanniksi, ja ensimmäinen herja riitti. Siis suomen kielinen ohjelma hakusessa !
Niin ja se formaatti joka pitää kääntää on WMV.
Format Factory?
Oli ainakin viimeksi kun käytin, (melko) suomenkielinen...

T: Vesku

Täydellisen tietämättömyyden antamalla 100% varmuudella
jussiJP
Member
_
8. maaliskuuta 2012 @ 19:11 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Joo suomen kielinen oli, mutta ei toimi... Yritin kaksi kertaa kääntää videota, kun aikaa oli kulunut 2.5h ja 95% valmis ilmoitti kone että ohjelma pitää sulkea jonkin virheen vuoksi ?!?
AfterDawn Addict

2 tuotearviota
_
9. maaliskuuta 2012 @ 11:03 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti jussiJP:
Joo suomen kielinen oli, mutta ei toimi... Yritin kaksi kertaa kääntää videota, kun aikaa oli kulunut 2.5h ja 95% valmis ilmoitti kone että ohjelma pitää sulkea jonkin virheen vuoksi ?!?
Videoissasikin voi olla vikaa...

T: Vesku

Täydellisen tietämättömyyden antamalla 100% varmuudella
Mainos
_
__
 
_
jussiJP
Member
_
9. maaliskuuta 2012 @ 17:56 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti vps358:
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti jussiJP:
Joo suomen kielinen oli, mutta ei toimi... Yritin kaksi kertaa kääntää videota, kun aikaa oli kulunut 2.5h ja 95% valmis ilmoitti kone että ohjelma pitää sulkea jonkin virheen vuoksi ?!?
Videoissasikin voi olla vikaa...

T: Vesku
Mitähän vikaa sinä voisi olla ? Olen siis kuvannut kameralla, ja editoinut Liven elokuvatyökalulla. Näkyy hyvin WMV:nä mutta ei käänny. Voisiko vika olla vaikka kovossa, tuntuu aika pitkältä ajalta tuo 2.5h ja 95% ?!
afterdawn.com > keskustelu > digitaalinen video > videon muuntaminen toiseen formaattiin > ohjelma suomen kielellä ?
 

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme
 
  © 1999-2024 AfterDawn Oy