User Käyttäjä Salasana  
   
lauantai 18.5.2024 / 11:13
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > digitaalinen video > videon muuntaminen toiseen formaattiin > tekstitykset .mp4 elokuvaan kiinni..
Näytä aiheet
 
Keskustelualueet
Keskustelualueet
Tekstitykset .mp4 elokuvaan kiinni..
  Siirry:
 
Kirjoittaja Viesti
rez0h
Junior Member
_
13. marraskuuta 2011 @ 20:52 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
No moi,

Mä oon nyt lukenut niiiiin monta eri juttua siitä kun mun pitäisi saada elokuvaan, joka on .MP4 muodossa niin tekstitys kiinni yhdeksi tiedostoksi. Mulla on erillinen .sub ja .srt tiedostot ja saan kyllä katottua leffoja koneella niin, että tekstit näkyy, mutta tarkoitus olis nyt ihan perus sellanen, että saan laitettua verkkokovalevylle leffoja, jotka saan sitten esim. PS3 tai tulevaisuudessa iPad 2 auki..

Jeesatkaa..!! =)

Mä oon asennellu ja poistellu niin paljon erilaisia softia mutta aina on ollut jotain ongelmia ja se on menny v****ksi.. =)

Rupee oleen niin turhautunut olo kun lukee näitä foorumeita jossa on ohjeet mutta mikään ei oikeesti toimi niinkun ohjeessa on..

Tai jos teillä on joku muu keino siihen niin otetaan kyllä vastaan erilaisia vaihtoehtoja..

Suuret kiitokset kaikille jotka viittii auttaa..
Member
_
14. marraskuuta 2011 @ 19:47 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   

On kumma miten vähän saa aikaan,
jos vain lakkaa yrittämästä.

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 14. marraskuuta 2011 @ 19:54

afterdawn.com > keskustelu > digitaalinen video > videon muuntaminen toiseen formaattiin > tekstitykset .mp4 elokuvaan kiinni..
 

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme
 
  © 1999-2024 AfterDawn Oy