User Käyttäjä Salasana  

torstai 2.1.2025 / 14:53
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > keskustelua kännyköistä > windows phone > "sano kuka soittaa" -toiminto lumiassa hukassa??
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
"Sano kuka soittaa" -toiminto lumiassa hukassa??
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
tunaritar010
Newbie
_
30. joulukuuta 2013 @ 13:53 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Hei,
sain lahjaksi lumia 625 -puhelimen ja joudun käyttämään bluetooth kuuloketta päivittäin, koska liikun pyörätuolilla ja puhelimeni ei ole koskaan käden ulottuvilla ja sen vuoksi olen käyttänyt aina "sano kuka soittaa" -toimintoa päällä mutta tästä uudesta puhelimesta sitä en ole löytänyt? Ei kai sitä ole poistettu kokonaan? Tai saisiko sen edes erillisenä ns sovelluksena? Tämä on erittäin tärkeää minulle!!!
renkiperkele
Newbie
_
2. tammikuuta 2014 @ 20:34 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
minuakin kiinnostaisi tämä toiminto.. ohjeitahan tähän löytyy netistä ja voivat jopa toimia joillakin lumia malleilla mutta 925 en ole soittajan sanojaa osannut laittaa toimimaan...
tunaritar010
Newbie
_
3. tammikuuta 2014 @ 13:24 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Olen nyt käyny keskustelua nokian ns asiakaspalvelijan kanssa tästä asiasta, mutta en ole kyllä vielä saanu järkevää ja ymmärrettävää syytä tähän.
Kierrellen ja kaarrellen on vaan perustellu että kyse on tehdasasetteisesta ominatsuudrsta, eikä osaa sanoa miksei kyseistä ominaisuutta löydy Suomen markkinoiden puhelimesta. Käskin selvittää, kun kerran asiakaspalvelija on tai vaihtoehtoisesti antaa mulle yhteystiedot henkilölle, joka asiaan osaa vastata...Saas nähdä, mitä vastaa tällä kertaa. ;)
renkiperkele
Newbie
_
3. tammikuuta 2014 @ 14:40 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
ei kun vaan asiakaspalveliat tiukille.. siitä ne palkkansa saavat...
Mainos
_
__

_
nokialumia1020
Newbie
_
15. huhtikuuta 2014 @ 08:48 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Nokian lumia 1020 sama puute, eikä tullut mieleen tarkistaa ennen ostoa, kuitenkin jo ainakin 10v on ollut nokialaisia käytössä ja aina sano soittajan nimi aktivoituna. Olen jättänyt kyselyn aspaan, jos palvelun saa asennettua ok. Jos ei, niin jo tämän kohdalla suunnittelemani merkin vaihto tulee ajankohtaiseksi.
Muut miinukset:
MMS vistien siirto symbianista ei onnistu.
Tekstinsyöttö ei opi tai oppii erittäin huonosti uusia tai paljon käytettyjä sanoja.
Tekstiä ei pysty korjaamaan sanan keskeltä, vaan pitää kirjoittaa sana kokonaan uusiksi.
ymym, paljon on puutteita symbianiin verrattuna, koska tarvitsemani ohjelma ei toimi kuin iphonessa ja win8ssa, joutunen siirtymän omena leiriin.
Jos en sitten hylkää ohjelmaa ja palaa takaisin s60 alustalle käyttömukavuuden takia.
Tähänkän kapulaan ei asennu flashplayer, useat videot ei näy eikä tiedostot aukea. Nämä puutteet on tulleet vastaan viikon käytön jälkeen..
afterdawn.com > keskustelu > keskustelua kännyköistä > windows phone > "sano kuka soittaa" -toiminto lumiassa hukassa??

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy