User Käyttäjä Salasana  

lauantai 21.12.2024 / 18:34
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > keskustelua kännyköistä > windows phone > facebookin käyttäminen sujuvasti lumia 920 -puhelimella.
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Facebookin käyttäminen sujuvasti Lumia 920 -puhelimella.
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
larryy88
Newbie
_
8. joulukuuta 2012 @ 20:36 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Kuinka te muut käytätte sujuvasti facebookkia lumia 920:lla? Saatteko ilmoituksen puhelimeen jos joku kirjoittaa facebookissa teille chatissa? Oletteko ottaneet nokia kaupasta facebook sovelluksen, vai käytättekö tätä nokian omaa "facebookkia" (tai siis minkä saa yhdistettyä facebookkiin).

Niin tai näin, olen kokeillut sitä ladattavaa facebook sovellusta, sekä laittanut facebookin toimimaan tähän ohjelmaan mikä nokialaisessa oli jo valmiiksi.

Mutta eipä tule ollenkaan ilmoitusta eikä mitään jos joku kirjoittaa facebook chatissa mulle. Näkee vasta kun menee tietokoneelle.

Auttakaa vähän tyhmempää! Vai onko vika muussa kuin minussa?
candyking
Junior Member

5 tuotearviota
_
12. joulukuuta 2012 @ 20:27 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Ite oon liittäny facebook tilini ihmisiin, jolloin mulla näkyy facebookviestit normaaleina viesteinä, eli niistä tulee ilmoitus kuin tekstiviesteistä. Lisäksi käytössä facebook touch, toimii ainakin hyvin, harkitsen facebook touch pron ostamista jotta saisi tuon mainoksen pois..
I hate titles

35 tuotearviota
_
13. joulukuuta 2012 @ 11:10 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti candyking:
Ite oon liittäny facebook tilini ihmisiin, jolloin mulla näkyy facebookviestit normaaleina viesteinä, eli niistä tulee ilmoitus kuin tekstiviesteistä.
Juurikin näin, toi on Windows Phonen tärkein "idea", eli tuettuihin viestimuotoihin ei sinänsä tarvita mitään sovellusta, vaan ne ovat "vain viestejä", riippumatta siitä, miten ne lähetetään.
afterdawn.com > keskustelu > keskustelua kännyköistä > windows phone > facebookin käyttäminen sujuvasti lumia 920 -puhelimella.

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2024 AfterDawn Oy