User Käyttäjä Salasana  

lauantai 21.12.2024 / 14:14
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > keskustelua kännyköistä > windows phone > windows live luulee alaikäiseksi
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Windows Live luulee alaikäiseksi
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
humaloidi
Newbie
_
28. kesäkuuta 2013 @ 23:34 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Eli uusi Lumia900, enkä saa ladattua siihen ohjelmia kun zune ja windows live(tai xbox live ?) luulee minua alaikäiseksi (olen 21) Microsoft tilin tiedoissa on oikea syntymäaika, joten ongelma tuntuu aika naurettavalta. Ilmeisesti ristiriita on syntynyt vuosia sitten luomastani windows live -tilistä.
En tiedä onko muilla ollut samanlaisia ongelmia mutta arvostaisin jos joku osaisi auttaa, olisihan se mukava jos yhdellä microsofttilillä saisi kaiken toimimaan.
Kojo10
Member
_
29. kesäkuuta 2013 @ 18:49 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti humaloidi:
Eli uusi Lumia900, enkä saa ladattua siihen ohjelmia kun zune ja windows live(tai xbox live ?) luulee minua alaikäiseksi (olen 21) Microsoft tilin tiedoissa on oikea syntymäaika, joten ongelma tuntuu aika naurettavalta. Ilmeisesti ristiriita on syntynyt vuosia sitten luomastani windows live -tilistä.
En tiedä onko muilla ollut samanlaisia ongelmia mutta arvostaisin jos joku osaisi auttaa, olisihan se mukava jos yhdellä microsofttilillä saisi kaiken toimimaan.
Duunikaverilla oli sama ongelma. Piti laittaa kaikki tiedot tilitietoihin (maa, ikä, osoite yms.) ennen kuin hyväksyi täysi-ikäisyyden. Tsekkaa myös Perhe-asetukset, ettei siellä ole mitään kummallisuuksia.
afterdawn.com > keskustelu > keskustelua kännyköistä > windows phone > windows live luulee alaikäiseksi

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2024 AfterDawn Oy