User Käyttäjä Salasana  

keskiviikko 15.1.2025 / 10:40
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > digitaalinen audio > yleistä keskustelua digitaalisesta musiikista > aktiivisubbari
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Aktiivisubbari
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
wiizel_
Junior Member
_
13. kesäkuuta 2011 @ 17:29 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Olen etsinyt halpaa aktiivisubbaria joka olisi helppo liittää suoraan tietokoneeseen, kolme melko edullista vaihtoehtoa on jo löytynyt..

Osaisiko kukaan neuvoa mikä näista kolmesta olisi kannattavin? Noin niinkuin hinta/laatu -suhteeltaan.. Tai mikä olisi helpoin liittää suoraan koneeseen?

http://www.discoland.fi/discokanta_display_2011.php?pkey=1111677809

http://www.autostudio.fi/mtx-12-aktiivisubwoofer.html

http://www.autostudio.fi/axton-8-aktiivisubwoofer.html

Koska itse olen melko noviisi vielä näissä asioissa.. Tällä hetkellä koneesta löytyy honkkarista ostettu 2.1 kaiutinsarja, hieman enemmän tuota basson jytkettä kaipaisin. :)

Z77A-G43, intel i5 3570k, 12gb ddr3 1600mhz, gtx 670 oc edition, xfx 550w
Member

1 tuotearvio
_
17. kesäkuuta 2011 @ 22:28 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Itse kyllä ostaisin viritinvahvistimen, jossa PC-liitäntä.
Jos ei ole rahasta pulaa, niin suosittelen.

Siihen subbareita löytyy kun menet Auto-hifin puolelle, ja etsit mahdollisimman pieniwattisen(nimellisteho, RMS) subbarin.
Tuossa pari esimerkkiä halvasta, pieniwattisesta subbarista:
pinitehoinen
suurempitehoinen
Parempiakin voi löytyä :)

Kannattaa myös hankkia vahvistin, jossa mahd. suuri wattimäärä/kanava
Tässä hyvä esimerkki: Pioneer VSX520K

E: nuo subbarit on tosiaan ilman koteloa, mutta halvimmalla saat jos teet itse:
Katot suositellut litramäärät kotelolle, ostat vaneria(0,5cm), ruuveja ja jokaiseen paikkaan jossa vanerit osuu toisiinsa tai laitat ruuvin, liimaa väliin :D

- KoKa

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 17. kesäkuuta 2011 @ 22:31

Senior Member

5 tuotearviota
_
20. kesäkuuta 2011 @ 21:14 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Riippuu tietysti kuinka järeää ääntä tarvitset että tuo viritinvahvistin on jo huippuluokkaa ja rahaa tietysti menee. Muuten ottaisin Mtx tai skytronic Mtx tuplat ja skytronic muuten vähän isompi mutta hieman heikkotehoisempi.

Kone: AMD Athlon II X3 450 3.2GHz, RAM 4GT , AMD Radeon HD 6450 1GT , 1Tt Kovo , Win7 Ultimate 64Bit
afterdawn.com > keskustelu > digitaalinen audio > yleistä keskustelua digitaalisesta musiikista > aktiivisubbari

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy