User Käyttäjä Salasana  

keskiviikko 15.1.2025 / 10:37
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > digitaalinen audio > yleistä keskustelua digitaalisesta musiikista > lg lac6710r autosoitin
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Lg LAC6710R autosoitin
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
kulmik
Newbie
_
21. heinäkuuta 2012 @ 17:20 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Minulla on LG:n soitin autossani. Ainoa ongelmani soittimen kanssa on, etten saa kaikkien kappaleiden tietoja näkymään. Tiedoilla tarkoitan lähinnä artistia ja kappaleen nimeä. Näen nämä tiedot kyllä tiedostonimestä, kun katson polkua, mutta soittimesta löytyy vielä yksi toiminto jonka pitäisi näyttää mm. artisti, kappale ja levy. Sen sijaan minulle tulee joidenkin kappaleiden kohdalla vain näkyviin esim. REG, RED, REM, RES yms.

Jos joku osaisi auttaa minua, millä tavoin saisin nämä tiedot näkymään niin kuin niiden kuuluisi.

Olen koittanut muokata kappaleiden tunnisteita winampilla sekä mp3tag ohjelmalla, mutta kumpikaan ei auta. En näe ainakaan mp3tag-ohjelmalla mitään eroa niissä kappaleissa, jotka näkyvät, niihin jotka eivät näy.

EDIT: Ongelma ratkaistu!

Vikana oli, että piti käyttää ID3v2.3 tagia.

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 25. heinäkuuta 2012 @ 03:29

afterdawn.com > keskustelu > digitaalinen audio > yleistä keskustelua digitaalisesta musiikista > lg lac6710r autosoitin

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy