User Käyttäjä Salasana  
   
sunnuntai 2.6.2024 / 16:44
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > digitaalinen audio > yleistä keskustelua digitaalisesta musiikista > uudet kajarit koneeseen.
Näytä aiheet
 
Keskustelualueet
Keskustelualueet
Uudet kajarit koneeseen.
  Siirry:
 
Kirjoittaja Viesti
Member
_
23. joulukuuta 2011 @ 19:38 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
No kuten otsikko kertoo, olisi hakusessa uudet kajarit itsekasattuun koneeseen.
Nykyinen settini on joku logitechin 30e halppis setti joka toimii miten haluaa.

Budjettina olisi n.150?


Olisiko esimerkiksi tuollaisia järkeä hankkia ja millä nuo liitettäisiin koneeseen?
http://www.thomann.de/fi/behringer_ms20...autsprecher.htm

Olen todella käsi näissä audio hommissa joten kiitän vaivannäöstänne näin etukäteen.

Kone: CM HAF 922/ Asus p8z77-v Lx/ Intel i5-3570k @ oletuskelloissa/ Thermalright silver arrow/ Corsair Vengeance 8gb 1600/ NVIDIA GTX 570 1.28gb DC II/ TX 650w/ SSD 80gb/ 250gb WD/ 1tb. Razer Lycosa & Razer Naga Hex 2012 ed.
Konsoli/mediatoistin: PS3 Super slim 500gb
Puhelin: Samsung galaxy S2

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 23. joulukuuta 2011 @ 19:50

OlliJulle
Member
_
26. joulukuuta 2011 @ 18:04 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti PurinFIN:
No kuten otsikko kertoo, olisi hakusessa uudet kajarit itsekasattuun koneeseen.
Nykyinen settini on joku logitechin 30e halppis setti joka toimii miten haluaa.

Budjettina olisi n.150?


Olisiko esimerkiksi tuollaisia järkeä hankkia ja millä nuo liitettäisiin koneeseen?
http://www.thomann.de/fi/behringer_ms20...autsprecher.htm

Olen todella käsi näissä audio hommissa joten kiitän vaivannäöstänne näin etukäteen.
Onhan nuo komiat. Itse oon ollu ihan tyytyväinen Logitechin Z4:siin! mulla on ne kotona ja mökillä!
Joulun jatkoa t: OlliJulle
afterdawn.com > keskustelu > digitaalinen audio > yleistä keskustelua digitaalisesta musiikista > uudet kajarit koneeseen.
 

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme
 
  © 1999-2024 AfterDawn Oy