User Käyttäjä Salasana  
   
sunnuntai 2.6.2024 / 14:31
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > digitaalinen audio > yleistä keskustelua digitaalisesta musiikista > uutta headsettiä ostamassa... apua tarvitaan!
Näytä aiheet
 
Keskustelualueet
Keskustelualueet
Uutta headsettiä ostamassa... Apua tarvitaan!
  Siirry:
 
Kirjoittaja Viesti
Ige
Newbie

1 tuotearvio
_
4. maaliskuuta 2012 @ 14:42 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Terve!

Elikkäs olen ostamassa uutta headsettiä vanhan hajonneen tilalle (creative fatal1ty).
Kahdet kyseiset luurit olen omistanut ja molemmissa tuli vastaan ongelmia johtojen kanssa.

Nyt kuitenkin vaihdan erilaisiin, enkä tiedä minkälaisia sitä kannattaisi harkita.
Hintahaarukka pyörii 30-60e tietämillä, ja haen kuulokkeista kestävyyttä ja suhteellisen hyvää äänenlaatua (fatal1tyjen luokkaa suurinpiirtein).
Mikrofoni pitäisi olla kiinni näissä uusissa, sillä datailen läppärillä, joten pöytämikrofonia ei ole järkevää hankkia.

Tällaisia olen harkinnut: (Joku ystävällinen voisi kertoa plussia ja miinuksia?)
Steelseries 5H
Steelseries siberia
Steelseries 4H
Creative Sound Blaster Tactic3D Alpha <- epäilyksiä laadusta/kestävyydestä
Steelseries 3H

Miten näiden äänenlaadut eroavat toisistaan? Ja mitkä hajoavat "itsestään"?
Kertokaa toki omia ehdotuksia jos jotain parempaa tiedätte.
En nouse hinnassa yli 60e kuin max 5 eurolla... Joten 100e Sennheisereita ei kannata ehdottaa!

Kiitos jo etukäteen!

Jos Windows 95 ei ole ajan tasalla olen Amerikan presidentti.
afterdawn.com > keskustelu > digitaalinen audio > yleistä keskustelua digitaalisesta musiikista > uutta headsettiä ostamassa... apua tarvitaan!
 

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme
 
  © 1999-2024 AfterDawn Oy