User Käyttäjä Salasana  

keskiviikko 15.1.2025 / 14:41
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > p2p > yleistä keskustelua p2p-ohjelmista > "levy ylikuormittunut" valittaa utorrent
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
"levy ylikuormittunut" valittaa utorrent
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
Member

15 tuotearviota
_
24. tammikuuta 2011 @ 20:00 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
otsikossa se tulikin että utorrentin alapalkissa luki äsken että levy ylikuormittunut 100% ja mul on tänää tullu uus nettiyhteys eli 100/10Mb vdsl ikinää enne tota ei oo tullu,

ja kovona wd 640GB sata2 väylän kovo et ei pitäs olla hidas kovo ni miks se tollasta valittaa??

käyttis win 7 x64

eikä oo montaa tiedostoa kerralla jaossa/latauksessa
Member
_
24. tammikuuta 2011 @ 20:38 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
No se tarkoittaa ihan mitä siinä lukee.
Member

15 tuotearviota
_
24. tammikuuta 2011 @ 21:06 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti kaleppo:
No se tarkoittaa ihan mitä siinä lukee.
ok, voiks utorrentin asetuksia muuttamalla tehä tolle jotai et pistäis välimuistia isommaks tai jotai?
Member
_
24. tammikuuta 2011 @ 22:10 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Ei pitäisi olla kovosta kiinni. Kannattaa tarkistaa väyläasetukset.
Member
_
24. tammikuuta 2011 @ 23:35 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   

Se on semmosta!
jylppy85
Member
_
3. huhtikuuta 2011 @ 23:11 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Tuohon itsellä taasen ratkaisuksi löytyi kun meni utorrentin lisäasetuksista välimuistin kokoa säätämään itse käsin. Itsellä välillä todella rivakkaa liikennettä niin olen pitänyt välimuistin tuossa 1000mt luokassa ja ei ole ollut ylikuormitus ogelmia yhtään
terota
Newbie
_
7. elokuuta 2011 @ 11:22 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti jylppy85:
Tuohon itsellä taasen ratkaisuksi löytyi kun meni utorrentin lisäasetuksista välimuistin kokoa säätämään itse käsin. Itsellä välillä todella rivakkaa liikennettä niin olen pitänyt välimuistin tuossa 1000mt luokassa ja ei ole ollut ylikuormitus ogelmia yhtään
Ongelma ratkaistu!! kiitos!!
Senior Member

47 tuotearviota
_
6. toukokuuta 2012 @ 12:58 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
µTorrent ja disk overloaded -ongelma.

Vaikka vastaus jos tulikin, niin laitetaan vielä screenshot kuinka se ongelma ratkeaa helposti.

Tämä sama ratkaisu helpottaa myös ylös- alas sahaavissa latausnopeuksissa.

jedifani
Newbie
_
10. kesäkuuta 2012 @ 14:22 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
mulla on sama ongelma mutta saan sen pois kun mä keskeytän latauksen pariksi sekunniksi ja sitten ei tule sitä ongelmaa enää
himpo
Senior Member

7 tuotearviota
_
28. heinäkuuta 2012 @ 23:17 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Sama ongelma kun isken yhden ison tai useamman torskan tulille yht aikaa.

Kun uTorrentin pitäis kirjoittaa tän surkean miniläppärin levylle 11 Mt/s niin homma tyssää kun asettamani 512 Mt välimuisti tulee täyteen, ja Levyn käyttö välilehdeltä käy ilmi ettei levylle ole kirjoitettu juuri mitään joten välimuisti täyttyy alta minuutin.

Etsin ongelmaan ratkausua kuumeisesti ja säädin kaikki mahdolliset asetukset kun lataukseen laittamani 60Gt tiedosto ei liikkunut kumpaankaan suuntaan.

Ongelma ratkesi kun luovutin ja 30min odottelun jälkeen levylle alkoi valua 25 Mt/s ja välimuisti tyhjeni ja sen jälkeen ongelma oli tuon tiedoston kohdalta poissa.

Eli vinkiksi niille joilla sama ongelma, odota.
K1lR0Y
Junior Member

1 tuotearvio
_
13. lokakuuta 2012 @ 12:13 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Kiitoksia vain jylppy85:lle ja Tarmo78:lle kiitokset kuvasta. Oli nimittäin sama ongelma mulla mutta sain ratkaistua tolla väli-muistin lisäyksellä.

Edit: korjailin typoja

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 13. lokakuuta 2012 @ 12:16

Mainos
_
__

_
maikkinen
Newbie
_
19. lokakuuta 2012 @ 19:14 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Kiitos tästä, helpotti heti itselläkin tätä! Ah, mä oon tän kans jo pähkäillyt hetken.
afterdawn.com > keskustelu > p2p > yleistä keskustelua p2p-ohjelmista > "levy ylikuormittunut" valittaa utorrent

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy