User Käyttäjä Salasana  

torstai 30.1.2025 / 06:16
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > p2p > yleistä keskustelua p2p-ohjelmista > µtorrent ja porttiongelmat
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
µTorrent ja porttiongelmat
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
Member

20 tuotearviota
_
20. heinäkuuta 2009 @ 12:00 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
µtorrent pelitti ennen oikein hienosti ja nyt yhtäkkiä on alkanut tulemaan lataukset alle 100kt/s vaikka yhteys on 12meganen. Ei ole seedeistä kiinni koska niitäkin on aina paikalla väh. 60.

http://www.portforward.com/english/appli...r/Utorindex.htm Tuon mukaan olen portit avannut ja tosiaan ennen toimi hyvin, mutta yhtäkkiä ei muka portti ole auki. Sitten taas seuraavaassa hetkessä se onkin auki ja hetken kuluttua taas ei ole. Palomuurin käytöstä poistaminen ei auttanut mitään. Eri porttejakin olen kokeillut jne.

Emolevy: P5Q PRO /Prosessori: Q6600 3,3Ghz /Muisti: 4Gb DDR2, 800Mhz /Kovalevyt: OCZ Vertex + Spinpoint T166 /Näytönohjain: HD4870 Sonic 1GT /[b]
AfterDawn Addict

10 tuotearviota
_
22. heinäkuuta 2009 @ 09:12 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Katsoppa modeemin asetuksista, että ip-osoite on oikea. Portin kun olet määrittänyt auki olevaksi, niin sehän pysyy auki, mutta ip-osoite voi vaihtua ja silloin lataukset hidastuu, jos koneen ip on eri kuin modeemin asetuksiin olet määrittänyt.

Member

20 tuotearviota
_
22. heinäkuuta 2009 @ 11:54 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Ei jostain syystä pysty modeemin asetuksista säätämään ip-osoitetta. Se on pakko jättää automaattiseksi, muuten katoaa yhteys eikä asetuksiin pääse enää, ennenkuin resetoi.

Ja mitä olen aina ipconfig:ista katsonut, niin se on aina se sama jonka olen myös avannut modeemin asetuksista. En nyt ymmärrä mikä tässä on vialla, kun on toiminut iät ja ajat noilla säädöillä, mutta nyt sitten tulee jumittelua yms. yms.

Emolevy: P5Q PRO /Prosessori: Q6600 3,3Ghz /Muisti: 4Gb DDR2, 800Mhz /Kovalevyt: OCZ Vertex + Spinpoint T166 /Näytönohjain: HD4870 Sonic 1GT /[b]
AfterDawn Addict

10 tuotearviota
_
22. heinäkuuta 2009 @ 12:00 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Mikä modeemi?

Edit:

Katsoppa vielä ettet ole vahingossa laittanut utorrentin asetuksista randomize port each start kohtaan täppää. Siihen kohtaan siis ei ruksia!

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 22. heinäkuuta 2009 @ 12:04

Member

20 tuotearviota
_
22. heinäkuuta 2009 @ 12:41 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Zyxel P-660H-D1.

Ei ollut ruksia siinä.

Kokeilenpa piruuttani päivittää uusimpaan vakaaseen versioon. En mene 100% takuuseen siitä, että onko tämä Beta mikä minulla on käytössä vai ei.

E: No nyt ainakin näyttää, että portti olisi auki. Katsotaan nyt, että onko se taas kuitenki seuraavassa hetkessä kiinni.

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 22. heinäkuuta 2009 @ 12:44

AfterDawn Addict

10 tuotearviota
_
22. heinäkuuta 2009 @ 13:03 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Jos vielä temppuilee, niin multa loppuu kyl ideat kesken... Mut kattele ensin pelittääkö uudella versiolla.

Member

20 tuotearviota
_
22. heinäkuuta 2009 @ 17:16 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Tähän mennessä on pelittänyt ilman ongelmia. En kyllä keksi muuta selitystä noille ongelmille kuin sen, että minulla oli joku Beta-versio joka ei ollut vakaa ja se aiheutti tuota. Ei voi tietää, toivotaan, että toimii jatkossa.

Sandels12
Senior Member

24 tuotearviota
_
3. elokuuta 2009 @ 23:46 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti kerbo:
Katsoppa modeemin asetuksista, että ip-osoite on oikea. Portin kun olet määrittänyt auki olevaksi, niin sehän pysyy auki, mutta ip-osoite voi vaihtua ja silloin lataukset hidastuu, jos koneen ip on eri kuin modeemin asetuksiin olet määrittänyt.
Kiitti, tää autto mua.
Mainos
_
__

_
AfterDawn Addict

10 tuotearviota
_
4. elokuuta 2009 @ 23:32 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Sandels12:
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti kerbo:
Kiitti, tää autto mua.
No hyvä homma, että ketjusta on muillekin apua ;)

afterdawn.com > keskustelu > p2p > yleistä keskustelua p2p-ohjelmista > µtorrent ja porttiongelmat

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy