Eli µTorrenttia olen käyttänyt jo useamman vuoden ja on hyvin pelannut. Nyt kuitenkin on ilmaantunut ongelmia, eli kun laitan torrentin latinkiin niin alkaa kyllä lataamaan, mutta kun menee about 15-30 minsaa, niin kone jumittuu aivan täysin ja pakko painaa resetillä virta pois. Joskus myös heittää hetken kuluttua blue screeniä ja käynnistää itse uudelleen.
Käyttiksenä vista home premium.
Ja mainitaan vielä, että käytössä on myös netlimiter 2 pro, vaikka tuskin se vaikuttaa.
BitCometia olen nyt käyttänyt ja se toimii ihan normaalisti, mutta jotenkin tuo mikro torrentti on simppeli ja mukavampi käyttää.
Samanlaisia ongelmia muilla??
Näillä tiedoilla on vaikea edetä. Voisit melkein aloittaa käyttiksen putsaamisella ja jatkaa siitä. Putsaamisella tarkoitan virustarkistusta, spywaretarkistusta, puhdistusohjelmien ajoa ja eheyttämistä. Voit myös asentaa käyttiksen uudestaan, jos se on helpompaa.
Ongelma saattaa olla myös raudassa. Ehkä jokin osa on sanomassa sopimustaan irti. Kannattaa ladata speedfan ja katsoa lämpötiloja. Tällä helteellä monen kaverin näyttis on sanonut itsensä irti.
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti hynkkis: laittomat lataukset aiheuttaa hälytyksiä ja kone menee blue screeniin.