En osaa ladata elokuvia.
|
|
toivotar
Suspended due to non-functional email address
|
26. tammikuuta 2010 @ 13:44 |
Linkki tähän viestiin
|
En osaa ladata elokuvia,ensinnäkään en tiedä mistä niitä saa,haluaisin saw 4 ja 5:sen suomenkielisellä tekstityksellä ja kun laittaa levyn koneeseen se kysyy minkä toiminnon haluaa laittaa,ja en tiedä mikä niistä pitäs valita,esim se kysyy valitsenko ääni cd:n,niin valitsenko sen myös silloin kun elokuvan haluan ladata?
|
Member
|
26. tammikuuta 2010 @ 13:53 |
Linkki tähän viestiin
|
Nykyään avoimet trakkerit sisältää ainoastaan magnet linkkejä. privaatti trakkerille jos pääsee niin sieltä löytyy paremmin. Isohunt näytti toimivan sieltä lataat torrent ohjelmalla esim µtorrent sen mitä haluat. opensubtitles.org sivuilta etsit sitte tekstityksiä.
|
Member
5 tuotearviota
|
26. tammikuuta 2010 @ 14:09 |
Linkki tähän viestiin
|
Älä tee useampaa keskustelua samasta aiheesta. Sulla on jo toinen: http://keskustelu.afterdawn.com/t.cfm/f-...31836/#5015232.
Leffoja voit ostaa, vuokrata tai ladata useilta nettisivuilta, josta ne tulee semmosessa muodossa, ettei ongelmia niitä katsoessa liene. Kuitenkin tän foorumin sääntöihin kuuluu, ettei piratismista puhuta ja siksi sua ei sen asian suhteen auteta.
Tässä Saw IV ja tässä Saw V jotka on teksitetty suomeksi.
Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 26. tammikuuta 2010 @ 14:10
|
toivotar
|
26. tammikuuta 2010 @ 14:25 |
Linkki tähän viestiin
|
Juu,no selitäppä nuo sadat samanlaiset viestit mitä minä laitan,ja heitä autetaan,muttei minua??pilvinpimein on mistä/miten lataan musiikkia,yms.
|
Member
8 tuotearviota
|
26. tammikuuta 2010 @ 14:30 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti toivotar: Juu,no selitäppä nuo sadat samanlaiset viestit mitä minä laitan,ja heitä autetaan,muttei minua??pilvinpimein on mistä/miten lataan musiikkia,yms.
No katso sitten niistä vastaukset, että miten he onnistuivat.
Tietokone: Pöytäkone on pakettikone (Windows 7) ja kannettava on Acer Aspire 7520 (Windows Vista) | Kännykkä: Nokia C6-01 | Digiboksi: Topfield TF 5100PVRt | TV: Hitachi 32LD6600
|
toivotar
|
26. tammikuuta 2010 @ 14:52 |
Linkki tähän viestiin
|
niin että he ovat saaneet kysyä ja saaneet apua ongelmiinsa,mutta minä en sais kirjotella samanlaisia juttuja,ei oo pakko tulla katsomaan,päätäaukomaan,en mää ala siihen inttelyyn.En ole sattunut löytämään ainakaan vielä kirjoitusta,missä ollut samoja ongelmia ku mulla,mutta etsin kyllä.
|
toivotar
|
26. tammikuuta 2010 @ 14:54 |
Linkki tähän viestiin
|
Nuniille kiitos vastauksesta!:)
|
Member
|
26. tammikuuta 2010 @ 15:00 |
Linkki tähän viestiin
|
@potchi olen ymmärtänyt että piratismista saa puhua mutta suoria linkkejä ei saa laittaa.
@toivotar Yleensä elokuva lähtee pyörimään suoraan jos laitat dvd levyn koneeseen. netistä jos lataat niin tarvitset erilaisia codeceja että ne näkyy.
|
toivotar
|
26. tammikuuta 2010 @ 15:02 |
Linkki tähän viestiin
|
Niin minäkin sen olen ymmärtänyt.Mitkä on codecencet??oon ihan pihalla nyt:)
Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 26. tammikuuta 2010 @ 15:04
|
Member
|
26. tammikuuta 2010 @ 15:11 |
Linkki tähän viestiin
|
|
toivotar
|
26. tammikuuta 2010 @ 16:31 |
Linkki tähän viestiin
|
Ei mulla toiminu tuo K-lite.Siis tajuan kyllä että kun levyn laittaa niin tulee elokuva,mutta millä sen elokuvan saa levylle,sitä tässä haen:)Jos käsitin oikeen kirjoituksesi.
|
Member
1 tuotearvio
|
26. tammikuuta 2010 @ 17:57 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti potchi: Kuitenkin tän foorumin sääntöihin kuuluu, ettei piratismista puhuta ja siksi sua ei sen asian suhteen auteta.
jaa kuuluu vai? Mistä lähtien?
|
Member
|
26. tammikuuta 2010 @ 19:50 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti toivotar: Ei mulla toiminu tuo K-lite.
Tuo vaan asennetaan koneelle, jonka jälkeen voidaan katsoa .avi tiedosto päätteellä olevia elokuvia jotka on jo koneella.
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti toivotar: Siis tajuan kyllä että kun levyn laittaa niin tulee elokuva,mutta millä sen elokuvan saa levylle,sitä tässä haen:)
Erilaisia polttosoftia on olemassa yleisin on nero mutta tällä hetkellä ei tietääkseni mikään dvd soitin toista .avi päätteellä olevia leffoja.
Ne pitäisi muuttaa eri muotoon jotta toimisi dvd soittimessa, mutta niistä ohjelmista minulla ei ole tietoa koska ei ole tarvinnut käyttää.
|
Mainos
|
|
|
Moderator
7 tuotearviota
|
26. tammikuuta 2010 @ 22:16 |
Linkki tähän viestiin
|
5 ketjua elokuvien latauksesta, editin jatkuva laiminlyönti.. yleistä piittaamattomuutta foorumimme säännöistä? parin viikon loma.
|