User Käyttäjä Salasana  

torstai 30.1.2025 / 06:20
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > p2p > yleistä keskustelua p2p-ohjelmista > finvip
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Finvip
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
Newbie
_
27. heinäkuuta 2009 @ 12:10 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Eli en pääse sivustolle. Tulee Internet expoler ei voi näyttää sivua. Sama juttu firefoxilla.

Sen vianmäärityksen oon tehnyt ja toiminut sen mukaan (lisännyt palomuuriin poikkeukseksi tcp-80 portin) mutta ei auta. Eilen illalla hetken aikaa pystyin oleen....
Newbie
_
27. heinäkuuta 2009 @ 12:58 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Koko paskaan alkaa mennä hermot, nytkin sain sen aikaa oltua että yhden sain julkaistua. Sitten olisin mennyt foorumille (pistin uuteen välilehteen) niin eikös se paska pistänytkin "Internet expoler ei voi näyttää sivua" :@
fantta
Newbie
_
27. heinäkuuta 2009 @ 18:37 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Ilvesfani:
Koko paskaan alkaa mennä hermot, nytkin sain sen aikaa oltua että yhden sain julkaistua. Sitten olisin mennyt foorumille (pistin uuteen välilehteen) niin eikös se paska pistänytkin "Internet expoler ei voi näyttää sivua" :@
Kyllä noi taitaa olla ihan omista asetuksista kiinni kun itsellä toimii
ihan moitteettomasti kyseinen sivusto.

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 27. heinäkuuta 2009 @ 18:38

Newbie
_
28. heinäkuuta 2009 @ 09:03 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Mulla toiminu kans koko aja iha hyvin. Ilvesfani sun kannattaa nyt hakee vikaa omast selaimestas.
Mainos
_
__

_
Newbie
_
29. heinäkuuta 2009 @ 12:04 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Tipi67:
Mulla toiminu kans koko aja iha hyvin. Ilvesfani sun kannattaa nyt hakee vikaa omast selaimestas.
Selaimessa ei mitään vikaa. Kokeillut kahdella eri koneella (ja vielä psp:lläkin) ja kahdella eri selaimella. Ei tule muuta mieleen kun että vika on verkkopäätteessä, koska tästä lähtee langaton että oon psp:llä ja toisella koneella päässyt. Vaikuttaako muuten tämän koneen palomuuri toiseen koneeseen kun olen langattomalla ja tässä koneessa on langallinen?
afterdawn.com > keskustelu > p2p > yleistä keskustelua p2p-ohjelmista > finvip

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy