Sain juuri kirjeen tuosta pitkänimisestä paikasta. Kun sitä luki tarkkaan ja mietti, huomasi että syyte/epäily oli väärä. Koska asia vasta alkoi minun kannaltani, en kerro tarkemmin mikä minun kirjeessäni ei viitannut minuun. Auttaa tietysti jos tiedät mitä tietokoneellasi teet.
Nyt pitää vähän Googlettaa ja kysellä oikeusaputoimistosta jatkoa.
Jatkon kannalta, jos jollekin käy huonosti, ainakin minun oikeustajuni haluaa tietää yksilöidyt vahinkotiedot. Eli mikä tiedosto, mitä vahinkoa sen jaosta oli jne, Eurolleen.
Säännöt Ubuntu is an African word meaning "I cant configure Debian"
Kun raportoit tuplaketjua, laita ketjun URL mukaan raporttiin, helpottaa elämää. :)
"Poliisilla on asiakas oikeassa ja pamppu vasemmassa."
Pitäisin hyvänä, että näistä jutuista saisi levitettyä mahdollisimman yksityiskohtaista tietoa kaikkien nähtäväksi. Myös kirjeen saajille voisi olla eduksi päästä juttelemaan ja vaihtamaan kokemuksia sekä saatuja neuvoja toisten samassa tilanteessa olevien kanssa.
Ymmärrän kyllä toisaalta senkin, että kun juttu on vielä kesken, ei kaikkea haluta julkisuuteen kertoa. Liiallinen levittelyhän saattaa esim. estää jutun sopimisen oikeussalien ulkopuolella. Silti jo tieto samassa tilanteessa olevien määrästä ja mahdollisuus ottaa heihin yhteyttä esim. privana saattaisi olla jollekin avuksi.
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti wipe2000: Pitäisin hyvänä, että näistä jutuista saisi levitettyä mahdollisimman yksityiskohtaista tietoa kaikkien nähtäväksi. Myös kirjeen saajille voisi olla eduksi päästä juttelemaan ja vaihtamaan kokemuksia sekä saatuja neuvoja toisten samassa tilanteessa olevien kanssa.
Ymmärrän kyllä toisaalta senkin, että kun juttu on vielä kesken, ei kaikkea haluta julkisuuteen kertoa. Liiallinen levittelyhän saattaa esim. estää jutun sopimisen oikeussalien ulkopuolella. Silti jo tieto samassa tilanteessa olevien määrästä ja mahdollisuus ottaa heihin yhteyttä esim. privana saattaisi olla jollekin avuksi.
Olen samaa mieltä siinä että näitä kokemuksia kannattaa levittää eteenpäin. Katselen kuitenkin maanantaina ensin mitä vaihtoehtoja minulla on. Tarkoitus on kuitenkin kertoa kokemuksista mahdollisimman laajalti.
Jos jollain on vastaavia kokemuksia ja voi kertoa niistä tässä foorumissa tai muualla kuulen niistä tietysti mielelläni. Jos on tarpeen email käy.
Näistä asioista ei puhuta siksi, koska sopimukseen liittyy pykälä, ettet levitä tarinaasi eteenpäin. Olisi kyllä itsekin kiva kuulla, että mitä noissa lapuissa lukee.
PS: Jos tämä ei koska sinua, niin levitä pois :p
PPS: Vahingot lasketaan vain sen mukaan, että paljonko tiedoston levittäminen olisi maksanut laillisesti. Mitään varsinaista vahinkoa ei tarvitse todistaa.