En tiedä onko tämä oikea paikka kysyä tätä kun en tiedä mikä on P2P tai softa. Haluaisin ladata vain hyvää musiikkia, mutta aina se ei onnistu, tolla tehokkaammalla tarkoitan, että miten löytyisi enemmän biisejä kun minulla on Limewire 4.18.8 ja en löytänyt sillä yhtään esim. Dr. feelgoodin kappaleita, joten jos joku tietää miten sitä saada tehokkaammaksi niin kertokoon, jos vain jaksaa!
Keskustelualueen säännöt - Myyntialueen säännöt Otsikon tulee kuvata tarkasti ja selkeästi ongelmaasi.
Tehdessäsi kysymystä, älä tee sitä itsellesi, vaan AD:n lukijoille. Mahdollisimman selkesti ongelmaan liittyvä kuvaus ja kaikki siihen liittyvät osat ja asiat kannattaa ilmoittaa myös. Selkeä hyvin ymmärrettävä kysymys tuo selkeitä ratkaisuehdotuksia ongelmaan.
Itse käytän yksittäisten biisien hakuun DC++:aa joka ainakin löytää lähs tulkoon biisin kuin biisin.. Ja sitten isommissa seteissä riittänee Google, eli tiedoston perään vaan teksti torrent, niin johan alkaa löytymään:)
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Rocky5000: En tiedä onko tämä oikea paikka kysyä tätä kun en tiedä mikä on P2P tai softa. Haluaisin ladata vain hyvää musiikkia, mutta aina se ei onnistu, tolla tehokkaammalla tarkoitan, että miten löytyisi enemmän biisejä kun minulla on Limewire 4.18.8 ja en löytänyt sillä yhtään esim. Dr. feelgoodin kappaleita, joten jos joku tietää miten sitä saada tehokkaammaksi niin kertokoon, jos vain jaksaa!
Mee PirateBayhin ja kirjoita hakusanaks Dr. Feelgood niin johon alkaa löytymään ! :D