Ongelma µtorrentin kanssa..
|
|
-AfterLife-
Suspended due to non-functional email address
|
6. huhtikuuta 2012 @ 13:12 |
Linkki tähän viestiin
|
Eli jaa ILMAISIA JA VAPAASTI LEVITETTÄVIÄ OHJELMIA netissä , koska en halua sortua mihinkään laittomuuksiin.
Esim vlc ohjelman nettiin kun tulee uusin versio.
Ongelma on se ,että linuxtracker sivulla olen yrittänyt jakaa uusimpia ilmaisia linux/ubuntu versioita jo noin 2 viikkoa mutta kukaan ei lataa niitä.
Olenko tehnyt jotain väärin vaiko onko µtorrent ohjelmassa jotain vikaa ,että se ei lähetä tarpeeksi paljon tiedostoa??
Kiitos kaikille jotka vastaavat.
Tämänkin kysymyksen esitti -AfterLife-
Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 6. huhtikuuta 2012 @ 13:14
|
Senior Member
|
8. huhtikuuta 2012 @ 17:51 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti -AfterLife-:
Esim vlc ohjelman nettiin kun tulee uusin versio.
Ongelma on se ,että linuxtracker sivulla olen yrittänyt jakaa uusimpia ilmaisia linux/ubuntu versioita jo noin 2 viikkoa mutta kukaan ei lataa niitä.
Olenko tehnyt jotain väärin vaiko onko µtorrent ohjelmassa jotain vikaa ,että se ei lähetä tarpeeksi paljon tiedostoa??
Simppeli homma. Ei ole mitään järkeä ladata esim. VLC:stä joltain epäämääräistä torrenttia, kun sen saa videolanin sivuilta, ja huomattavasti nopeammin.
E:typo
Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 8. huhtikuuta 2012 @ 17:51
|
-AfterLife-
|
8. huhtikuuta 2012 @ 17:52 |
Linkki tähän viestiin
|
Siis tarkoitin ,että MINÄ jaan vlc tiedostoa en yritä ladata vaan jakaa,koska en halua olla yhtään missään laittomassa asiassa mukana......
Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 8. huhtikuuta 2012 @ 17:56
|
Member
|
9. huhtikuuta 2012 @ 13:03 |
Linkki tähän viestiin
|
viitaten pentsun vastaukseen, harva haluaa ladata epämääräistä torrenttia jos sama ohjelma on saatavilla turvallisesti valmistajan omilta sivuilta. et ole tehnyt mitään väärin, mutta itsekin lataan mieluummin turvallisesta paikasta ilmaiset ohjelmat. ja siis, jos ohjelma on saatavilla suoraan valmistajan sivuilta, niin miksi ladata se jostain muualta?
|
Senior Member
|
9. huhtikuuta 2012 @ 16:14 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti -AfterLife-: Siis tarkoitin ,että MINÄ jaan vlc tiedostoa en yritä ladata vaan jakaa,koska en halua olla yhtään missään laittomassa asiassa mukana......
Hynkkis sen koittikin jo selvittää. Miksi joku hankkisi sen sinulta, kun on paljon luotettavampaa hankkia se valmistajan sivuilta.
Kukaan vähänkään järkevä ihminen ei tule sitä sulta lataamaan.
|
AfterDawn Addict
|
9. huhtikuuta 2012 @ 17:44 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti hynkkis: viitaten pentsun vastaukseen, harva haluaa ladata epämääräistä torrenttia jos sama ohjelma on saatavilla turvallisesti valmistajan omilta sivuilta. et ole tehnyt mitään väärin, mutta itsekin lataan mieluummin turvallisesta paikasta ilmaiset ohjelmat. ja siis, jos ohjelma on saatavilla suoraan valmistajan sivuilta, niin miksi ladata se jostain muualta?
"jos ohjelma on saatavilla suoraan valmistajan sivuilta, niin miksi ladata se jostain muualta?"
Jos latauspaikka on turvallinen niin miksi ei kannata ladata? Itsekin lataan aina kaikki flash ja Javan uudet versiot Filehippo.com sivulta koska käytän Filehipon omaa ohjelmistopäivitys ohjelmaa. Tämä etsii koneen ohjelmiin päivityksiä ja niiden lataaminen on huomattavasti nopeampaa kuin jos kävisin jokaisen ohjelman valmistajan sivuilta lataamassa. Ja ei ole yhtään virusta tai mainosohjelmaa tullut näiden kahden vuoden aikana.
Mutta taas torrent on eri asia.. Itse en lataisi esimerkiksi Libreofficea torrentin kautta vaan sen valmistajan sivuilta.
Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 9. huhtikuuta 2012 @ 17:45
|
Senior Member
|
9. huhtikuuta 2012 @ 20:08 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Vingeri:
Jos latauspaikka on turvallinen niin miksi ei kannata ladata? Itsekin lataan aina kaikki flash ja Javan uudet versiot Filehippo.com sivulta koska käytän Filehipon omaa ohjelmistopäivitys ohjelmaa. Tämä etsii koneen ohjelmiin päivityksiä ja niiden lataaminen on huomattavasti nopeampaa kuin jos kävisin jokaisen ohjelman valmistajan sivuilta lataamassa. Ja ei ole yhtään virusta tai mainosohjelmaa tullut näiden kahden vuoden aikana.
Mutta taas torrent on eri asia.. Itse en lataisi esimerkiksi Libreofficea torrentin kautta vaan sen valmistajan sivuilta.
Hohhoijaa. Miksi sitten tulit avautumaan tähän utorrent keskusteluun, ja siihen miksi joku ei lataa AfterLifen uploadaamaa torrenttia? Miten hemmetissä toi sun filehippos edes tähän liittyy? Latasitko muka VLC:n sieltä, vai mitä helvettiä meinaat? Trollaaminen jatkuu, keskustelusta toiseen.
|
-AfterLife-
|
9. huhtikuuta 2012 @ 21:30 |
Linkki tähän viestiin
|
En suvaitse ollenkaa trollamista!!!
|
AfterDawn Addict
|
10. huhtikuuta 2012 @ 09:35 |
Linkki tähän viestiin
|
Jaa että olen trolli... Hmm..... näinköhän... Jos minun viestini haittaa niin viestin alapuolella on "Raportoi" painike. Sitä kannattaa painaa jos teitä ärsyttää. Otan bannit vastaan ilomielin jos näin on.
|
-AfterLife-
|
10. huhtikuuta 2012 @ 10:56 |
Linkki tähän viestiin
|
eilen oli mulla vain huono ilta.
sori et ole arsyttava.
|
Mainos
|
|
|
pkaksp
Moderator
|
10. huhtikuuta 2012 @ 16:27 |
Linkki tähän viestiin
|
Eiköhän tämä keskustelu ollut sitten tässä. Jatkossa napsautan turhista kommenteista bannit käyttäjille Vingeri ja -Afterlife-.
|