utorrent, kaksi eri konetta
|
|
Badula
Junior Member
2 tuotearviota
|
18. marraskuuta 2009 @ 19:00 |
Linkki tähän viestiin
|
Minulla on kaksi konetta - läppäri- ja pöytämallinen. Läppäri lataa torrentia mutta olen huomannut, että latausnopeudet ovat naurettavan hitaita. Jatkuuko saman torrentin lataus samasta kohdasta, jos siirrän kaikki torrent tiedostot läppäriltä tehokkaalle pöytäkoneelle?
|
Juce
Member
|
18. marraskuuta 2009 @ 22:48 |
Linkki tähän viestiin
|
Jatkuu, jos kopioit myös ne keskeneräiset tiedostot ja jatkat niiden päälle. Ennen jatkamista saattaa joutua ajamaan Force Re-Check (pakotettu uudelleentarkistus), jotta jo ladatut osat tulevat näkyviin.
|
Senior Member
5 tuotearviota
|
19. marraskuuta 2009 @ 00:01 |
Linkki tähän viestiin
|
Tuo koneen tehokkuus ei vieläkään vaikuta suoraan sanoen hevon vittua siihen latausnopeuteen. Nopeus on ihan samaa kuraa jos et toisellakaan koneella ole viitsinyt vaivautua niitä portteja ohjaamaan oikein.
Mikäli taas olet ne laittanut, niin et sitten samalla voinut laittaa myös läppärille omia portteja?
|
Badula
Junior Member
2 tuotearviota
|
19. marraskuuta 2009 @ 14:38 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Dreamlore: Tuo koneen tehokkuus ei vieläkään vaikuta suoraan sanoen hevon vittua siihen latausnopeuteen. Nopeus on ihan samaa kuraa jos et toisellakaan koneella ole viitsinyt vaivautua niitä portteja ohjaamaan oikein.
Mikäli taas olet ne laittanut, niin et sitten samalla voinut laittaa myös läppärille omia portteja?
Jaa no en jaksa ladata mitään portinohjausohjelmia, kun niiden vakaudesta ei ole takuita. :D Olihan se tuossa utorrentissa joku linkki sellaiselle ohjaussivulle.
|
Badula
Junior Member
2 tuotearviota
|
19. marraskuuta 2009 @ 14:39 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Juce: Jatkuu, jos kopioit myös ne keskeneräiset tiedostot ja jatkat niiden päälle. Ennen jatkamista saattaa joutua ajamaan Force Re-Check (pakotettu uudelleentarkistus), jotta jo ladatut osat tulevat näkyviin.
Pitänee kokeilla, kiitos. (:
|
Badula
Junior Member
2 tuotearviota
|
20. marraskuuta 2009 @ 14:11 |
Linkki tähän viestiin
|
Terve taas. Hommat tuntuvat luonnistuvan siirron jälkeenkin! Jes.
Rupesin miettimään, että miten voi itse tehdä torrentteja, joihin voisi pakata vaikka jotain henkilökohtaista materiaalia ja lähettää kaverille? Messengeri kyseiseen hommaan on täysi läppä silmällä pitäen nopeuksia... :D Laittakaa mitä tiedätte tästä aiheesta - mahdollisista palveluista joihin voi kirjautua - ja kaikesta...
|
Member
|
20. marraskuuta 2009 @ 17:58 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Badula: Terve taas. Hommat tuntuvat luonnistuvan siirron jälkeenkin! Jes.
Rupesin miettimään, että miten voi itse tehdä torrentteja, joihin voisi pakata vaikka jotain henkilökohtaista materiaalia ja lähettää kaverille? Messengeri kyseiseen hommaan on täysi läppä silmällä pitäen nopeuksia... :D Laittakaa mitä tiedätte tästä aiheesta - mahdollisista palveluista joihin voi kirjautua - ja kaikesta...
http://keskustelu.afterdawn.com/thread_view.cfm/354569
On kumma miten vähän saa aikaan,
jos vain lakkaa yrittämästä.
|
Badula
Junior Member
2 tuotearviota
|
24. marraskuuta 2009 @ 14:40 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti mozilla: Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Badula: Terve taas. Hommat tuntuvat luonnistuvan siirron jälkeenkin! Jes.
http://keskustelu.afterdawn.com/thread_view.cfm/354569
Okei, pitää luupata jonain päivän tyhjänä hetkenä! (:
|
Mainos
|
|
|
Senior Member
5 tuotearviota
|
24. marraskuuta 2009 @ 15:52 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Badula: Rupesin miettimään, että miten voi itse tehdä torrentteja, joihin voisi pakata vaikka jotain henkilökohtaista materiaalia ja lähettää kaverille? Messengeri kyseiseen hommaan on täysi läppä silmällä pitäen nopeuksia... :D Laittakaa mitä tiedätte tästä aiheesta - mahdollisista palveluista joihin voi kirjautua - ja kaikesta...
Lämpimästi suosittelen ihan mitä tahansa muuta keinoa. Itsellä tunnukset Rapidshareen, mutta mikä tahansa samantyylinen tiedostonjakopalvelu ajaa asiansa paljon mallikkaammin kuin torrentit.
Ja mitä ihmeen ohjelmia siihen portin ohjaukseen muka tarvitsee?
|