Eli netti toimii hienosti, Täysi nopeus testeissä ja muutenkin ok.
Mutta torrent ohjelmat ei toimi, lataa alle 10kt/s.
Vika syntyi Win7 asentamisen jälkeen, vistalla ei ollut mitään ongelmia.
Ja vistaankaan en joutunut mitään asetuksia muokkaamaan.
Nat ongelmaa valittaa, mistähän kannattaa lähteä vikaa etsimään?
Mokkula Option Icon 225 ja yhteytenä sonera.
Kuulin yhdeltä kaverilta ongelmasta OVI-palvelun käytössä, missä nimenomaan tiedostojen lataus OVI:sta oli älyttömän hidasta, vaikka muuten mobiilinetti toimi oikein ripeästi.
Tässäkin tapauksessa käytössä oli Soneran liittymä. Ovatkohan keksineet jonkin keinon rajoittaa mobiiliverkon kuormaa, ja syy ei ehkä olekaan 7:ssasi?
Itselläni Soneran mobiililaajakaista lataa täydellä nopeudella, riippuen torrentista. Kaikki tarvittavat portit on auki, eikä NAT-ongelmaa ole.
Todennäköisesti et pääse mokkulan asetuksiin. Ainakaan minulle ei annettu ip-osoitetta.
Laite on Huawei E1552.
Itselläni Soneran mobiililaajakaista lataa täydellä nopeudella, riippuen torrentista. Kaikki tarvittavat portit on auki, eikä NAT-ongelmaa ole.
Todennäköisesti et pääse mokkulan asetuksiin. Ainakaan minulle ei annettu ip-osoitetta.
Laite on Huawei E1552.
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti nikato: Itselläni Soneran mobiililaajakaista lataa täydellä nopeudella, riippuen torrentista. Kaikki tarvittavat portit on auki, eikä NAT-ongelmaa ole.
Laite on Huawei E1552.
Kukaan ei ole koskenut niihin asetuksiin, aikaisemmin(vistalla) toimi ok.