User Käyttäjä Salasana  

perjantai 18.7.2025 / 04:53
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > digitaalinen video > aloittelijoiden digivideo-ongelmat ja -keskustelu > ffdshow ikoniongelma
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
ffdshow ikoniongelma
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
Junior Member

1 tuotearvio
_
9. marraskuuta 2010 @ 16:03 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Morjesta!

Mulla on aika mielenkiintoinen ongelma. Kun käynnistän tietokoneen niin vasemmassa alalaidassa on n. 10-15 ffdshown videoikonia, enkä mä keksi miten mä saisin ne pois.
Ja jos katselen jotain VLCllä niin ikoneita ilmestyy vielä lisää.

Ja tämähän hidastaa käynnistämistä aika lailla ja myös jossain kohtaa konetta kun niitä on niin paljon samaan aikaan auki.

Yritin poistaa ikonien kuvakkeet käytöstä mutta ei apua.

Onko jollain ollut vastaavaa ongelmaa? Mitä tehdä?
1pertti
AfterDawn Addict
_
9. marraskuuta 2010 @ 19:08 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Onhan tuo varsin merkillistä varsinkin, kun VLC:n kanssa ei ffdshow'ta tarvita ollenkaan. Itse koittaisin normalisoida tilannetta poistamalla kaikki asentamani playerit ja koodekit sekä putsaamalla sitten rekisteriä. Tämän jälkeen asentaisin vain sen, mitä tarvitsen, eli jos valitsisin VLC:n, en asentaisi mitään erillisiä koodekkipaketteja.
Junior Member

1 tuotearvio
_
9. marraskuuta 2010 @ 21:04 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti 1pertti:
Onhan tuo varsin merkillistä varsinkin, kun VLC:n kanssa ei ffdshow'ta tarvita ollenkaan. Itse koittaisin normalisoida tilannetta poistamalla kaikki asentamani playerit ja koodekit sekä putsaamalla sitten rekisteriä. Tämän jälkeen asentaisin vain sen, mitä tarvitsen, eli jos valitsisin VLC:n, en asentaisi mitään erillisiä koodekkipaketteja.
No itseasiassa en sit tuota kyllä miettinytkään.
vissiin oon alkuaikoina pelleillyt codecien kanssa ja sit vasta ladannut VLCn.
Eipä voi muistaa, no mutta poistan tuon ffdn ja katsotaan häviääkö ongelma.

Kiitos!
afterdawn.com > keskustelu > digitaalinen video > aloittelijoiden digivideo-ongelmat ja -keskustelu > ffdshow ikoniongelma

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy