User Käyttäjä Salasana  

keskiviikko 15.1.2025 / 17:00
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > digitaalinen video > aloittelijoiden digivideo-ongelmat ja -keskustelu > ladatut hd elokuvat
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
ladatut hd elokuvat
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
mikkulii
Newbie
_
17. maaliskuuta 2012 @ 11:35 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Mitäs minun pitää tehdä, että voin katsoa HD elokuvia tietokoneelta? Kun olen ladannut tietokoneelle hd 1080p elokuvan ja rupean katsomaan sitä vlc mediaplayerillä niin elokuvia on yhtä pikselimössöä eikä vaikuta yhtään hd elokuvalta.. Mitäpä minun pitäisi tehä?
AfterDawn Addict

7 tuotearviota
_
17. maaliskuuta 2012 @ 11:59 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Jos se kuva on pikseli mössöä heti alusta niin lataa parempi versio hyvin yksinkertaista, tai osta se alkuperäisenä ni ei varmasti ole huono kuva.

Asus ROG Zenith II Extreme Alpha//AMD Ryzen 9 3950X 3.5GHz//Corsair 128GB(4x32GB)//PowerColor Radeon RX 6900 XT Red Devil Ultimate 16GB GDDR6//Corsair 1600W AX1600i.

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 17. maaliskuuta 2012 @ 12:00

Senior Member
_
17. maaliskuuta 2012 @ 12:20 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Ei oo välttämättä syy leffassa. Toistatko leffan ulkoselta kovolta vai ihan perus? Rikkinäinen usb-johto teki nimittäin mulla täysin samaa.

Käyttöjärjestelmä: Windows 7 Pro 64-bit, Emolevy: Asus M5A99X EVO R2.0, Näytönohjain: GTX 780 DirectCU II, Prosessori: Amd FX-8350 x8 4 GHz, Cooleri: Scythe Katana 4, Keskusmuisti: Crucial 16 GB ddr3 1600 MHz, Kovalevy: 2TB Seagate Barracuda + Kingston 120GB SSDNow V300, Kotelo: Fractal Design Define R4 Arctic White 3, Virtalähde: XFX 550W Core Edition, Äänijärjestelmä: Yamaha NS-210 5.0 Kaiutinsarja+Yamaha NS-SW210 Advanced YST II Subwoofer+Onkyo TX-NR515 Viritinvahvistin, Näytöt: Asus MX279 27" x3, Hiiri: Roccat Savu + Roccat Siru, Näppäimistö: Logitech K200
rick79
Senior Member

1 tuotearvio
_
17. maaliskuuta 2012 @ 12:29 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Kerroppas vähän millanen kone sulla on, ne kun ei joka mylly taivu pyörittämään hd-leffoja..
mikkulii
Newbie
_
17. maaliskuuta 2012 @ 12:35 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
ASUS CG8350
Intel Core i7-2600 CPU @ 3.40GHz
Nvidia GeForce GTX 560 TI

Olen myös koittanut kytkeä tietokoneesta näyttöön hdmi kaapelin kautta, mutta valittaa että ei ole singnaalia..
Mainos
_
__

_
rick79
Senior Member

1 tuotearvio
_
19. maaliskuuta 2012 @ 00:17 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti mikkulii:
ASUS CG8350
Intel Core i7-2600 CPU @ 3.40GHz
Nvidia GeForce GTX 560 TI

Olen myös koittanut kytkeä tietokoneesta näyttöön hdmi kaapelin kautta, mutta valittaa että ei ole singnaalia..
Onkohan sulla näyttiksen ajurit ihan ajantasalla kun ei hdmi-piuhan kautta liiku kuvaa? Kyllä tuolla kokoonpanolla pyörii hd-leffat.

Onkos sulla mitään kodeekkeja ladattuna koneelle? esim. ffdshow on ihan pätevä. Samalla voisit ladata jonkun toisen ohjelman vlc:n vierellä ja testata näkyiskö sillä paremmin. bsplayer, gom player tai vaikkapa mpc-home cinema..
afterdawn.com > keskustelu > digitaalinen video > aloittelijoiden digivideo-ongelmat ja -keskustelu > ladatut hd elokuvat

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy