User Käyttäjä Salasana  

sunnuntai 20.7.2025 / 01:17
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > digitaalinen video > aloittelijoiden digivideo-ongelmat ja -keskustelu > mikä ohjelma? en löydä nero 8, enkä 9
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
mikä ohjelma? en löydä nero 8, enkä 9
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
lisa65
Newbie
_
27. maaliskuuta 2010 @ 15:36 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Minulla on nero oma 8, koeajalla nero 9. Enkä sittenkään löytänyt ohjelmaa näistä, joissa voisin editoida dvd -levyltä materiaalia editointiohjelmassa, ja sitten julkaistua verkossa. Eli kaverini on laittanut vhs-nauhamatskua dvd:lle, että pystyisin editoimaan ja sitten julkaisemaan materiaalin netissä. Mutta kun vaikuttaa siltä, että ko. Neron 8/9 ohjelmissa ei ole työkaluja että miten saan dvd:n matskun siirrettyä editointiohjelmaan, jne. Olen aikaisemmin editoinut dv-nauhalta (videokamerasta dv-out) tietokoneelle syötettyä matskua. Onko ilmaisohjelmia, vai mitä suosittelette? Olen rukannut tämän kanssa, enkä löydä ratkaisua. Olisin kiitollinen pikaisesta avusta.

Terveisin Lisa

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 27. maaliskuuta 2010 @ 15:41

AfterDawn Addict

2 tuotearviota
_
27. maaliskuuta 2010 @ 17:30 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti lisa65:
Jos sinulla on täydellinen Nero 8 paketi niin siitä pitäisi löytyä Rip&Burn osio jolla voit kopiosuojaamattomalta DVD:ltä ripata videotiedostot editoitavaan muotoon. Rippauksen jälkeen taas voit käyttää Create& Edit osiota editointiin.

Tarkemmin en osaa neuvoa koska en ole Neroa käyttänyt vuosikausiin. Jos itse joutuisin tuota samaa homma tekemään niin käyttäisin Pinnacle Studiota, sillä on helppo ripata levy Tiedosto/Tuo DVD-nimikkeitä toiminnolla ja sitten Muokkaus-osiolla editoida nimikkeet (tiedostot).
lisa65
Newbie
_
27. maaliskuuta 2010 @ 18:47 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Japsu1:
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti lisa65:
Jos sinulla on täydellinen Nero 8 paketi niin siitä pitäisi löytyä Rip&Burn osio jolla voit kopiosuojaamattomalta DVD:ltä ripata videotiedostot editoitavaan muotoon. Rippauksen jälkeen taas voit käyttää Create& Edit osiota editointiin.

Tarkemmin en osaa neuvoa koska en ole Neroa käyttänyt vuosikausiin. Jos itse joutuisin tuota samaa homma tekemään niin käyttäisin Pinnacle Studiota, sillä on helppo ripata levy Tiedosto/Tuo DVD-nimikkeitä toiminnolla ja sitten Muokkaus-osiolla editoida nimikkeet (tiedostot).
Kiitos Japsu vastauksestasi. Epäilen, että tämä koneen mukana tullut paketti ei ole täydellinen nero 8. (Siitä risuja myyjälle, halusin hyvän editointipaketin, nero 8:kin alkaa jo olla vanha myyntitavara.) Tutkin tuota suositelmasi Pinnacle Studiota. Kiitos paljon Japsu avustasi!

Terveisin Lisa
afterdawn.com > keskustelu > digitaalinen video > aloittelijoiden digivideo-ongelmat ja -keskustelu > mikä ohjelma? en löydä nero 8, enkä 9

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy