User Käyttäjä Salasana  

tiistai 28.1.2025 / 22:02
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > digitaalinen video > aloittelijoiden digivideo-ongelmat ja -keskustelu > miten poistan koodekit?
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Miten poistan koodekit?
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
paendra
Newbie
_
8. helmikuuta 2012 @ 20:58 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Törmäsin tällaiseen ongelmaan kun päätin päivitellä koodekkejani 10bit-videoihin, jotka ovat .mkv-tiedostossa. Tähän mennessä olen toistanut kyseiset videot käyttämällä VLC nightlyä. Samalla kun 10-bit videot yleistyvät, niin täytyyhän sitä pitää konekkin ajantasalla. Sain luettua jostain että minun pitäisi päivittää koodekkini, joten päätin tehdä näin. Mutta törmäsin tiiliseinään ensimmäisellä askeleella, kun pitäisi poistaa koodekkeja tietokoneeltani. Ja en ole ikinä kyseistä aihetta tutkinut. Olisin kiitollinen jos, joku pystyisi auttamaan minua kyseisessä aiheessa.

Minulla Windows 7 64-bittinen käyttöjärjestelmä.

Kiitos!
Senior Member
_
9. helmikuuta 2012 @ 17:13 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Ohjauspaneeli->Ohjelmat->poista asennettu ohjelma.
afterdawn.com > keskustelu > digitaalinen video > aloittelijoiden digivideo-ongelmat ja -keskustelu > miten poistan koodekit?

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy