User Käyttäjä Salasana  

keskiviikko 22.1.2025 / 17:02
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > digitaalinen video > aloittelijoiden digivideo-ongelmat ja -keskustelu > ruutu.fi ei näy
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
ruutu.fi ei näy
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
vk41
Newbie
_
22. tammikuuta 2013 @ 03:53 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Pöytäkoneessani pyörivät areena, katsomo, youtube ja jopa live.daserste.de, mutta nelonen ja ruutu sekä liv eivät pyöri? Adoben FlasPlayer ja Firefox ovat ajan tasalla. Olen kokeillut myös selaimia: chrome, kromi, IE tuloksetta. Kone on XP, 32bit, 1,9 GHz prosessori ja muistia 2 GB. Internetyhteys on kiinteä 10 megaa
Noxuman
Suspended due to non-functional email address
_
22. tammikuuta 2013 @ 09:10 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Oisko mahdollista että virusturva estää yhteyden muodostamisen?
Member
_
22. tammikuuta 2013 @ 16:19 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Oletko ajanut laitetestin täällä: http://www.nelonen.fi/utils/virheenmaaritys/

Se on semmosta!
vk41
Newbie
_
22. tammikuuta 2013 @ 20:32 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Noxuman:
Oisko mahdollista että virusturva estää yhteyden muodostamisen?
Virustuvaakin pitää tutkia. XP miniläppärissä on sama MS essentials kuin pöytäkoneessakin ja siinä pienessä koneessa ruutu.fi pyörii hyvin. Pöytäkone on varmaan jonkin firman entinen työkone Optiplex 745, joten olisko jossain joitain asetuksia "työntekijöitä" ajatellen.
vk41
Newbie
_
22. tammikuuta 2013 @ 20:41 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Osku58:
Oletko ajanut laitetestin täällä: http://www.nelonen.fi/utils/virheenmaaritys/
Laitetestin olen ajanut ja siellä tuli vastaus, että yhteyttä palvelimeen ei voi muodostaa. Olen sen yhden portinkin avannut, joka kehotetaan tekemään. Olen myös ihmetellyt asiaa niin Ruudulle kuin Hesarillekin. Hesarin sivuilla jotkin Putinin ratsastusvideot kyllä pyörivät, mutta esim. nelosen uutiset eivät. Tämä on ainoa foorumi, josta olen saanut rohkaisevia neuvoja. Kiitos niistä!
Mainos
_
__

_
Member
_
22. tammikuuta 2013 @ 22:31 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Oletko katsonut, onko hosts-tiedostossa rivi "127.0.0.1 adserver.adtech.de"?
Jos on, poista se. http://neko.kapsi.fi/ohje/hosts-tiedosto.html#muokkaaminen

Se on semmosta!
afterdawn.com > keskustelu > digitaalinen video > aloittelijoiden digivideo-ongelmat ja -keskustelu > ruutu.fi ei näy

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy