User Käyttäjä Salasana  

lauantai 21.12.2024 / 17:48
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > digitaalinen video > dvd-r -keskustelu > avi:t dvd-levylle
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Avi:t DVD-levylle
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
nvidiaze
Newbie
_
24. maaliskuuta 2011 @ 21:02 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Olen muuntanut .flv tiedostoja .avi tiedostoiksi.

Suurin osa videoista on musiikkivideoita, ja niistä olisi tarkoituksena polttaa "cd-mäinen" dvd-levy (musiikkivideo-dvdlevy). Sen tulisi pyöriä tavallisessa dvd-soittimessa, myös niissä jotka eivät toista divx-muotoa (varoiksi). Menua ei ole tarvetta tehdä, kunhan levy toimisi kuin cd.

Olen yrittänyt selailla keskusteluja, mutta en ole löytänyt vastaavaa keskustelua.

Miten kannattaa polttaa levy ja millä ohjelmalla? Mielellään ohjelma olisi ilmainen. Nerolla varmaan kuitenkin hoituisi parhaiten?
Member
_
25. maaliskuuta 2011 @ 19:58 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   

On kumma miten vähän saa aikaan,
jos vain lakkaa yrittämästä.
Senior Member
_
27. maaliskuuta 2011 @ 11:47 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti nvidiaze:
Olen muuntanut .flv tiedostoja .avi tiedostoiksi.

Suurin osa videoista on musiikkivideoita, ja niistä olisi tarkoituksena polttaa "cd-mäinen" dvd-levy (musiikkivideo-dvdlevy). Sen tulisi pyöriä tavallisessa dvd-soittimessa, myös niissä jotka eivät toista divx-muotoa (varoiksi). Menua ei ole tarvetta tehdä, kunhan levy toimisi kuin cd.

Olen yrittänyt selailla keskusteluja, mutta en ole löytänyt vastaavaa keskustelua.

Miten kannattaa polttaa levy ja millä ohjelmalla? Mielellään ohjelma olisi ilmainen. Nerolla varmaan kuitenkin hoituisi parhaiten?
Joillain soittimilla (ehkä harvoilla) voi toistaa videotiedostoja levyltä vaikka ne olisi poltettu tavallisella data CD/DVD-toiminnolla. Kannattanee ottaa CD-RW -levy ja testata sillä polttotapoja, niin ei mene levyä hukkaan ellei miellytä. Jos toimii, niin sitten sama operaatio R -levylle.

afterdawn.com > keskustelu > digitaalinen video > dvd-r -keskustelu > avi:t dvd-levylle

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2024 AfterDawn Oy