User Käyttäjä Salasana  
   
sunnuntai 19.5.2024 / 05:51
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > digitaalinen video > dvd-r -keskustelu > dvdrom aseman aluekoodin vaihto?
Näytä aiheet
 
Keskustelualueet
Keskustelualueet
DVDROM aseman aluekoodin vaihto?
  Siirry:
 
Kirjoittaja Viesti
W.A.R.
Member

2 tuotearviota
_
6. helmikuuta 2013 @ 15:55 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Mitenkähän en voi vaihtaa aluekoodiani DVDROM asemassani?
Toinen asema on alueella 1 ja näyttää vain EI KOPSUSUOJATUT(ei ole softasta kiinni->testattu MPC-HC.llä ja VLC.llä) ja toinen on alueella 2 ja näyttää suojattu tai ei suojattu niin ihan natisematta.
Tällainen kitinä tulee.
(Mikä tuo tietoväline oikein on?)
http://www.huutokuva.net/kuva/Tfhu.jpg

LIFE IS WHAT HAPPENS TO YOU WHILE YOURE BUSY MAKING OTHER PLANS.
-John Lennon-
AfterDawn Addict

8 tuotearviota
_
6. helmikuuta 2013 @ 17:26 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Aseman sisäinen laskuri saattaa olla tullut täyteen. Pitäisi firmware vaihtaa.
http://files.rpc1.org/index.php?act=category&id=1844 (TN03 uusin firmware)
http://ala42.cdfreaks.com/MCSE/

Lataa uusin firmware, tee siihen RPC2 Auto Reset patch MCSE:llä ja aja asemaan.
W.A.R.
Member

2 tuotearviota
_
7. helmikuuta 2013 @ 12:19 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti xbkrypt0n:
Aseman sisäinen laskuri saattaa olla tullut täyteen. Pitäisi firmware vaihtaa.
http://files.rpc1.org/index.php?act=category&id=1844 (TN03 uusin firmware)
http://ala42.cdfreaks.com/MCSE/

Lataa uusin firmware, tee siihen RPC2 Auto Reset patch MCSE:llä ja aja asemaan.

Firmware oli kokeiltu jo ajat sitten eikä mitn hyötyä.
"tee siihen RPC2 Auto Reset patch MCSE:llä ja aja asemaan"
Ohjeet oli aika selvät, mutta kun mä oon niin käsi näitten masiinoitten kanssa niin tartten kyllä jonkun kaverini jeesiä, jolla on knowhow näihin.
Mutta toisaalta:tarttenko enää mitn kun aluekoodi ratkesi, *tavallaan*!
Testailin asemani ja ihme on tapahtunut:MOLEMMAT ASEMAT NÄYTTÄÄ NYT KAIKKI MAHDOLLISET DVD-LÄTYT ja vieläpä molemilla softilla eli MPCHC ja VLC.
Missäkö oli ratkaisu?
Mulla oli aiemmin DVDREGIONFREE.
Sen vika oli etten voinut kattoa CD-LEVYILLÄ OLEVIA VIDEOITA.
Heitin mäkeen koko hässäkän ja laitoin paremman eli ANYDVD, jonka "pätsäsin" ja jo rupes näkyy CD-levyjen videot, kun otin täpän pois:POISTA DIGITAALINEN SUOJAUS lootasta(tuo ei tehonnut DVDREGIONFREE softassa, btw...) ja DVD-videoitten suhteen antoi astetusten olla defaulttina.
Yksi softa on ratkaissut nyt monta ongelmaa!:)
BTW...tuli mieleen yksi ongelma=>En voi kattoa poltettuja DVD-levyjä PS3.lla.
Käytän CLONEDVD.tä ja poltan NEROlla.
Kaverini, jolla näkyy ilosesti poltetut PS3.lla, niin sanoi et pitäs olla vielä joku BITSTREAM tjsp softa.
Tuohon jos saisin jeesiä niin BIG THANX.:)

LIFE IS WHAT HAPPENS TO YOU WHILE YOURE BUSY MAKING OTHER PLANS.
-John Lennon-
AfterDawn Addict

8 tuotearviota
_
7. helmikuuta 2013 @ 12:33 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti W.A.R.:
BTW...tuli mieleen yksi ongelma=>En voi kattoa poltettuja DVD-levyjä PS3.lla.
Käytän CLONEDVD.tä ja poltan NEROlla.
Levyistä pitää poistaa vähintään aluekoodisuojaus ennen kuin sitä voi toistaa Playstationilla.

Onnistuu esim. DVDFab Free DVD tai DVD Decrypter -ohjelmilla. Eli rippaat levyn jommalla kummalla softalla.
http://www.dvdfab.com/free.htm
http://www.dvddecrypter.org.uk/

Lukituksien poistamisen jälkeen voit polttaa DVD:n haluamallasi polttosoftalla.
W.A.R.
Member

2 tuotearviota
_
7. helmikuuta 2013 @ 12:59 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti xbkrypt0n:
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti W.A.R.:
BTW...tuli mieleen yksi ongelma=>En voi kattoa poltettuja DVD-levyjä PS3.lla.
Käytän CLONEDVD.tä ja poltan NEROlla.

Levyistä pitää poistaa vähintään aluekoodisuojaus ennen kuin sitä voi toistaa Playstationilla.
Onnistuu esim. DVDFab Free DVD tai DVD Decrypter -ohjelmilla. Eli rippaat levyn jommalla kummalla softalla.
http://www.dvdfab.com/free.htm
http://www.dvddecrypter.org.uk/
Lukituksien poistamisen jälkeen voit polttaa DVD:n haluamallasi polttosoftalla.

Okey.Kiitti noista linkeistä&vinkeistä!:)
Kysyn kuiteskin et miten olisi yhdistelmä CLONEDVD+ANYDVD?
DVDREGIONFREE kyllä poisti suojaukset, mutta ei näyttänyt PS3.lla DVD.tä ja oli muuteskin näemmä vain mielen harmi!:X
ANYDVD kun näkyy olevan ihan ässä softa, niin muuttuskohan tilanne?
Hmmm..pitäskö kokeilla johkin DVD-RW lättyyn, niin ei harmita jos menee lätty pilalle!:p

LIFE IS WHAT HAPPENS TO YOU WHILE YOURE BUSY MAKING OTHER PLANS.
-John Lennon-
AfterDawn Addict

8 tuotearviota
_
7. helmikuuta 2013 @ 18:17 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Itse rippasin leffat ja pistin ne USB-kiintolevylle tai -tikulle kun aikoinaan PS3:lla leffoja katselin. multiAVCHD tai tsMuxerilla onnistuu jos oikein muistan. Ei tarvitse tuhlata levyjä ja PS3:n lukupää säästyy levyjen lukemisen vaikeudelta.
W.A.R.
Member

2 tuotearviota
_
8. helmikuuta 2013 @ 11:45 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti xbkrypt0n:
Itse rippasin leffat ja pistin ne USB-kiintolevylle tai -tikulle kun aikoinaan PS3:lla leffoja katselin. multiAVCHD tai tsMuxerilla onnistuu jos oikein muistan. Ei tarvitse tuhlata levyjä ja PS3:n lukupää säästyy levyjen lukemisen vaikeudelta.

Toikin ois yks vaihtoehto.
Eilen tein kokeen eli CLONEDVD&ANYDVD ja NEROlla poltto, niin eipä muuttunut miksikään PS3.en suhteen.
Erään liikkeenpitäjä sanoi et mun pitää lopussa KÄSITELLÄ DVD!
Kysyi et näkyykö se esim. tietsikalla, DVD-soittimella?Sanoin että joo ja DVD-soittimeni pykii niin siksi haluaisin PS3.lla kattoa.
Hän sanoi että jos noissa muissa näkyy niin:ET OLE KÄSITELLYT DVD-LEVYÄ ELI SIINÄ SE VIKA ON!
Jos oikein muistan niin hän sanoi että PS3 ei tykkää oikein just DVD+ lätyistä, mutta DVD- lättyjä se vetää kuin näkkäriä.Onkohan näin?
NEROhan kysyy joskus jotain että:LEVY ON MULTISESSIO-HALUATKO JATKAA?EI VÄTTÄMÄTTÄ TOIMI KAIKISSA ASEMISSA, XP.ssä jne...
Mä painan aina sitä POLTA MULTISESSIO KUITENKIN, kun se on siinä ns. KOROSTETTUNA eli tavallaan suositeltuna tai kuin sen sanosi?
Pitäskö käyttää sitä ÄLÄ KÄYTÄ MULTISESSIOTA vai miten hitossa se meni oikein?(ja olikohan vielä joku kolmaskin vaihtoehto...?)
Pitäsköhän mun kuiteskin ladata jompikumpi noista softista, joihin linkin laitoit, kun kerta nykyiset ei toimi niinkuin pitäisi!

Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti xbkrypt0n:
Itse rippasin leffat ja pistin ne USB-kiintolevylle tai -tikulle kun aikoinaan PS3:lla leffoja katselin. multiAVCHD tai tsMuxerilla onnistuu jos oikein muistan. Ei tarvitse tuhlata levyjä ja PS3:n lukupää säästyy levyjen lukemisen vaikeudelta.

Toikin ois yks vaihtoehto.
Eilen tein kokeen eli CLONEDVD&ANYDVD ja NEROlla poltto, niin eipä muuttunut miksikään PS3.en suhteen.
Erään liikkeenpitäjä sanoi et mun pitää lopussa KÄSITELLÄ DVD!
Kysyi et näkyykö se esim. tietsikalla, DVD-soittimella?Sanoin että joo ja DVD-soittimeni pykii niin siksi haluaisin PS3.lla kattoa.
Hän sanoi että jos noissa muissa näkyy niin:ET OLE KÄSITELLYT DVD-LEVYÄ ELI SIINÄ SE VIKA ON!
Jos oikein muistan niin hän sanoi että PS3 ei tykkää oikein just DVD+ lätyistä, mutta DVD- lättyjä se vetää kuin näkkäriä.Onkohan näin?
NEROhan kysyy joskus jotain että:LEVY ON MULTISESSIO-HALUATKO JATKAA?EI VÄTTÄMÄTTÄ TOIMI KAIKISSA ASEMISSA, XP.ssä jne...
Mä painan aina sitä POLTA MULTISESSIO KUITENKIN, kun se on siinä ns. KOROSTETTUNA eli tavallaan suositeltuna tai kuin sen sanosi?
Pitäskö käyttää sitä ÄLÄ KÄYTÄ MULTISESSIOTA vai miten hitossa se meni oikein?(ja olikohan vielä joku kolmaskin vaihtoehto...?)
Pitäsköhän mun kuiteskin ladata jompikumpi noista softista, joihin linkin laitoit, kun kerta nykyiset ei toimi niinkuin pitäisi!
OHO...kuis tää tuli kahteen kertaan?!

LIFE IS WHAT HAPPENS TO YOU WHILE YOURE BUSY MAKING OTHER PLANS.
-John Lennon-

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 8. helmikuuta 2013 @ 11:47

AfterDawn Addict

8 tuotearviota
_
8. helmikuuta 2013 @ 12:19 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Suosittelen polttamaan levyn ImgBurn -ohjelmalla jos se Nero jotain multisessiota yrittää väkisin vääntää levylle.
Mainos
_
__
 
_
W.A.R.
Member

2 tuotearviota
_
8. helmikuuta 2013 @ 12:40 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti xbkrypt0n:
Suosittelen polttamaan levyn ImgBurn -ohjelmalla jos se Nero jotain multisessiota yrittää väkisin vääntää levylle.

Mä latasin ton DVDDECRYPTER softan.
Asetukset yms vissiin saa olla kuin ne on?
Miten tolla voi katsoa turhat pois(mainokset, trailerit yms...), kuten CLONEDVD näyttää ne?

LIFE IS WHAT HAPPENS TO YOU WHILE YOURE BUSY MAKING OTHER PLANS.
-John Lennon-
afterdawn.com > keskustelu > digitaalinen video > dvd-r -keskustelu > dvdrom aseman aluekoodin vaihto?
 

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme
 
  © 1999-2024 AfterDawn Oy