User Käyttäjä Salasana  
   
sunnuntai 26.5.2024 / 11:26
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > digitaalinen video > dvd-r -keskustelu > epäselvä tekstitys valmiissa dvd elokuvassa
Näytä aiheet
 
Keskustelualueet
Keskustelualueet
Epäselvä tekstitys valmiissa DVD elokuvassa
  Siirry:
 
Kirjoittaja Viesti
kerkyl
Newbie
_
20. tammikuuta 2013 @ 15:36 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Olen polttanut paljon elokuvia ja dokumentteja DVD:ille. Ongelmana on nyt Ylen kanavien tekstitykset. Aiemmin tekstitys tuli ProjecX;ssä näkyviin sivuilla 451 - 452 ja 771. Nyt vuoden alusta srt tiedostot syntyvät kyllä, mutta tekstitys ei silti näy valmiissa elokuvassa tms:ssa.

Minulla on Ulead MovieMaker 6 ja se authoroi ja polttaa elokuvan ProjectX:n työn jälkeen. Se ei hyväksy muita tekstitysmuotoja kuin srt:n.

Olen kokeillut AuthorGuita ja sen työn jälkeen polttanut haluamani elokuvan tms. Nerolla (Expressillä tai Nero Burning Romilla). Elokuva on muuten ihan ok valmiina, mutta tekstitys on epäselvä. Tekstitys on tumman sininen, vahvistettu ja kirjamet ovat niin lähellä toisiaan, ettei tekstityksestä saa selvää. En löydä AutoGuista tai Nerosta valikkoa, miten muutta teksityksen fonttia ja kokoa.

Onko kellään tietoa tästä, miten voisin korjata teksityksen?

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 20. tammikuuta 2013 @ 15:38

afterdawn.com > keskustelu > digitaalinen video > dvd-r -keskustelu > epäselvä tekstitys valmiissa dvd elokuvassa
 

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme
 
  © 1999-2024 AfterDawn Oy