User Käyttäjä Salasana  

lauantai 21.12.2024 / 17:39
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > digitaalinen video > dvd-r -keskustelu > nyt ei ymmärrä ?
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Nyt ei ymmärrä ?
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
jussiJP
Member
_
10. maaliskuuta 2012 @ 10:34 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Mikä tässä mättää, vai kusetetaanko kuluttajaa ? Olin polttamassa dataa dvd:lle ja varmistin että tiedosto on alle 4.7GB. Se oli itse asiassa 4.5GB. Kun pistin tyhjän levyn (otin paketista) asemaan ja aloitin polttaa, herjasi nero että levyllä oleva tila ei riitä. Nero ilmoittaa asemassa olevan levyn kooksi 4482MT (4700392992 tavua) ? Siis levyn kannessa 4.7GB ei kerrokaan totuutta ?!
AfterDawn Addict

2 tuotearviota
_
10. maaliskuuta 2012 @ 10:58 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti jussiJP:
Mikä tässä mättää, vai kusetetaanko kuluttajaa ? Olin polttamassa dataa dvd:lle ja varmistin että tiedosto on alle 4.7GB. Se oli itse asiassa 4.5GB. Kun pistin tyhjän levyn (otin paketista) asemaan ja aloitin polttaa, herjasi nero että levyllä oleva tila ei riitä. Nero ilmoittaa asemassa olevan levyn kooksi 4482MT (4700392992 tavua) ? Siis levyn kannessa 4.7GB ei kerrokaan totuutta ?!
Ainainen ongelma, valmistajat ilmoittaa kapasiteetin "väärin" eli kilotavu on muka 1000 bittiä, kun taas tietokoneet ilmoittaa sen oikein, eli kilotavu on 1024 bittiä...
Gigoissa virhe on jo mahtava...

T: Vesku

Täydellisen tietämättömyyden antamalla 100% varmuudella
jussiJP
Member
_
10. maaliskuuta 2012 @ 11:07 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
No joo kyllä vituttaa. Nero antaa "ylipolttaa" 4600kt asti mutta sekään ei riitä. Nyt videon uudelleen editointi vie taas kallista aikaa...
afterdawn.com > keskustelu > digitaalinen video > dvd-r -keskustelu > nyt ei ymmärrä ?

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2024 AfterDawn Oy