User Käyttäjä Salasana  

sunnuntai 22.12.2024 / 10:06
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > digitaalinen video > dvd-r -keskustelu > sarjan poltto dvd:lle ei onnistu...
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Sarjan poltto dvd:lle ei onnistu...
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
lipilapi
Newbie
_
10. joulukuuta 2009 @ 22:29 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Mulla on kaikki jaksot Muumilaakson tarinoista koneella ja ajattelin polttaa ne DVD:lle. Yhden jakson koko on keskimäärin 150Mt ja jaksoja on 101. Ne ovat muotoa avi ja mpg. DVD jolle aioin polttaa on tällainen: http://www.netanttila.com/webapp/wcs/sto...tegoryId=28181#

Mun järjen mukaan kun dvd:ssä on 4.7GB, niin yhelle pitäisi mahtua ainakin 25 jaksoa. Kuitenkin kun yritän nerolla polttaa, niin se herjaa, että yhelle dvd:lle mahtuisi vain neljä jaksoa. Eli yhen jakson koko onkin yhtäkkiä yli gigan. Eli onko nuo mun dvd:t ihan vääriä vai mitä teen väärin?

Itse polttaminen kyllä onnistuu, mutta en mitenkään voi mahduttaa noita kaikkia jaksoja viidelle dvd:lle jos yksi jakso onkin yli gigan kokoinen, joten apua tarvittaisiin!
Junior Member

1 tuotearvio
_
10. joulukuuta 2009 @ 23:30 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Oothan valinnu nerosta Data Dvd:n etkä Data Cd:tä?
lipilapi
Newbie
_
11. joulukuuta 2009 @ 00:39 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
joo kyllä se data dvd oli
afterdawn.com > keskustelu > digitaalinen video > dvd-r -keskustelu > sarjan poltto dvd:lle ei onnistu...

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2024 AfterDawn Oy