User Käyttäjä Salasana  
   
sunnuntai 19.5.2024 / 05:58
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > digitaalinen video > dvd-r -keskustelu > tallentamisvaikeus..mikä ohjelma?
Näytä aiheet
 
Keskustelualueet
Keskustelualueet
Tallentamisvaikeus..Mikä ohjelma?
  Siirry:
 
Kirjoittaja Viesti
Member

2 tuotearviota
_
28. elokuuta 2012 @ 07:15 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Mikähän tai minkälainen ohjelmaa tarvitsisin. Olen ostanut tuollaisen 2 DVD:n pakkauksen musiikkia. Siinä on osa dokumenttia l. tarinaa.. Tarkoitus on siirtää kovalevylle myöhempää polttamista varten. Tuo siirtäminen vielä onnistuu. Olen muuttanut sen MP4 muotoon tuolla "Handbrake" ohjelmalla. Lopputulos on hyvä. Olen myöskin Auto KG kokeillut muuttaa avi muotoon. Lopputulos on siinäkin OK.. Nyt on vain tullut eteen seuraavanlainen ongelma:
Kun olen muuttanut tuon ensimmäisen levyn MP4:n muotoon, se katkeaa tosi keljumaisesti kesken l. Esim. dokumenttiosa joutuu tekemään 2 osaa. Toivon mukaan käsitätte mitä tarkoitan.. Onko olemassa ohjelmaa jolla voisi näitä raitoja(Ifo) yhdistää..
VTS_01_1
VTS_01_2

Mielestäni tosi hyvä jälki tuolla handbrakella tulee, mutta tämä asia hiukan vaivaa..
Ohjeita..
ric_91
Suspended due to non-functional email address
_
4. syyskuuta 2012 @ 11:10 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Onko pakko olla mp4-formaatissa? Levyn voi kloonata imageksi myöhempää polttoa varten esim ImgBurn ohjelmalla tai pakata ja polttaa DVDShrink ohjelmalla.

Pelikone: Super Flower 2000B-BK Full Tower / Z77X-UD3H / i7-3770K @4.8GHz / Asus DCII GTX 780 / Ripjaws 8GB @1866MHz / Samsung 830 256GB SSD / XFX 650W / Antec H2O 1220 / Windows 7 || 3DMark11 = X5331 || GigaWorks T40II & Siberia V2 / MX518 & 6Gv2 / Dell U2412M

HTPC: Cooltek U3 / F2A88XM-D3H / A6-5400K / TG Vulcan 2400MHz / Samsung 830 128GB SSD / Super Flower 450W modular
Member

2 tuotearviota
_
4. syyskuuta 2012 @ 22:15 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti ric_91:
Onko pakko olla mp4-formaatissa? Levyn voi kloonata imageksi myöhempää polttoa varten esim ImgBurn ohjelmalla tai pakata ja polttaa DVDShrink ohjelmalla.
Ei tosiaan välttämättä. En vaan saa näkymään millään soittimella image levyä. Olen polttanut iso tiedoston image muotoon. Tuon ison toistaminen kyllä onnistuu...

Ohjeita

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 7. syyskuuta 2012 @ 05:22

afterdawn.com > keskustelu > digitaalinen video > dvd-r -keskustelu > tallentamisvaikeus..mikä ohjelma?
 

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme
 
  © 1999-2024 AfterDawn Oy