User Käyttäjä Salasana  

lauantai 21.12.2024 / 18:04
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > digitaalinen video > dvd-r -keskustelu > voi jessus! dvd+r
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
voi jessus! DVD+R
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
Junior Member

2 tuotearviota
_
30. marraskuuta 2011 @ 20:09 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
mitäs helvettiä, olen polttanut leffan ja tekstitykset DVD+R levylle. Poltto onnistuu ihan normaalisti, mutta polton jälkeen kun lyön dvd:n sisään niin mitään ei tapahdu. Dvd ei käynnisty automaattisesti eikä sitä myöskään näy dvd-asemassa. Johtuuko se jotenkin tuosta DVD+R levystä? olen joskus polttanut DVD-R levylle ja pelittänyt ihan ok.

Apuja, kiitos!
AfterDawn Addict

8 tuotearviota
_
1. joulukuuta 2011 @ 08:45 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Dudee:
polton jälkeen kun lyön dvd:n sisään niin mitään ei tapahdu. Dvd ei käynnisty automaattisesti eikä sitä myöskään näy dvd-asemassa.
Joko levy on poltettu sellaisessa tiedostojärjestelmässä mitä käyttöjärjestelmä ei ymmärrä (UDF 2.60/tms. ja käytössä olisi WinXP), levy on viallinen tai polttava asema on viallinen.
Johtuuko se jotenkin tuosta DVD+R levystä? olen joskus polttanut DVD-R levylle ja pelittänyt ihan ok.
Ei johdu. Todennäköisesti asema tai media on vaan huonoa kerta olet aiemmin polttanut ja levyt ovat toimineet. Itse jos arvailisin missä vika, niin polttavassa asemassa. Se on vaan tullut tiensä päähän. Nykyään ei enää myydä missään huonoa polttomediaa, vaan halvimmatkin kiekot ovat ihan ok laatuisia. Eli jäljelle jää polttava asema.

Uudeksi polttavaksi asemaksi suosittelisin esim.
http://www.jimms.fi/tuoteinfo/DRW-24B3S...d=1322721705147

Miksi?
Asus on mahdollista crossflashata liteoniksi jolloin siihen tulee kaikkea hienoa uutta ominaisuutta joista normaalisti pitäisi maksaa vähän enemmän tai aseman voi jättää crossflashaamatta ja polttolaatu on silti erittäin hyvää.
AfterDawn Addict

2 tuotearviota
_
1. joulukuuta 2011 @ 16:11 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
mitäs helvettiä, olen polttanut leffan ja tekstitykset DVD+R levylle. Poltto onnistuu ihan normaalisti, mutta polton jälkeen kun lyön dvd:n sisään niin mitään ei tapahdu. Dvd ei käynnisty automaattisesti eikä sitä myöskään näy dvd-asemassa. Johtuuko se jotenkin tuosta DVD+R levystä? olen joskus polttanut DVD-R levylle ja pelittänyt ihan ok.

Apuja, kiitos!
Soittimesi ei tue +levyjä.
Tuo +- on jäänne ajalta, kun valmistajat tappeli, että kenen tsydeemi jää olemaan...
Vrt. HD-DVD vs, BlueRay.

T: Vesku

Täydellisen tietämättömyyden antamalla 100% varmuudella
Junior Member

2 tuotearviota
_
1. joulukuuta 2011 @ 17:49 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Eipä käyny itellä tuo mielessä, että mahdollisesti tuo asema ei vaan tue noita +levyjä.. siinä se vika saattapi olla..aika jännä sinänsä ku -levyt pyörii ihan normaalisti.. kiitoksia neuvoista!

Tuli mieleen vielä että miten tuo on mahdollista kun asema tunnistaa tyhjät dvd+r levyt, mutta polton jälkeen ei enää inahdakkaan.

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 1. joulukuuta 2011 @ 17:56

Mainos
_
__

_
AfterDawn Addict

8 tuotearviota
_
1. joulukuuta 2011 @ 20:09 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Tuli mieleen vielä että miten tuo on mahdollista kun asema tunnistaa tyhjät dvd+r levyt, mutta polton jälkeen ei enää inahdakkaan.
Ei se olekaan mahdollista. Jos asema ei tukisi + levyjä, niin silloin niille et pystyisi polttamaankaan :)

Asema on vain kulunut loppuun. Osta uusi.
afterdawn.com > keskustelu > digitaalinen video > dvd-r -keskustelu > voi jessus! dvd+r

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2024 AfterDawn Oy