User Käyttäjä Salasana  

tiistai 2.9.2025 / 13:04
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > digitaalinen video > divx, xvid ja muut mpeg-4 -formaatit > dvd
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
dvd
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
pasihy
Suspended due to non-functional email address
_
31. elokuuta 2009 @ 14:30 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
moi

tarkoitan video-ts muoto pitäisi muuttaa avi muotoon ja polttaa levylle millä ohjelmalla pystyy
AlluDaMan
Member

3 tuotearviota
_
31. elokuuta 2009 @ 15:55 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   

AMD PHENOM II 545 3.0GHZ AM3
ARCTIC COOLING FREEZER 64 PRO PWM
ASUS M4N78 E-SATA 8CHANNEL ATX
4GB DDR2 800Mhz (2x2GB)
1000GB SATA2 7200RPM
ATI RADEON HD4870 1GB GDDR5 PCI-E
22X DVD+-RW DL SATA
600W ATX Virtalähde 120MM
Artic Cooling 92MM

Win 7
Senior Member
_
31. elokuuta 2009 @ 18:12 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Tee suoraan AutoGK:lla - samat sälät kuin Gordian Knotissa...kaikki vain helpommin yhden "softan" alla ohjattavissa.

Selkeät ohjeet täältä

"Experientia docet stultos"
pasihy
_
31. elokuuta 2009 @ 18:40 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
moi

minun kone ei lataa tuota ohjelmaa minun koneelle olisko jotain muuta ohjelmaa
Senior Member
_
1. syyskuuta 2009 @ 08:01 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti pasihy:
moi

minun kone ei lataa tuota ohjelmaa minun koneelle olisko jotain muuta ohjelmaa
Miten niin ei lataa??? Sinun täytyy vähän auttaa sitä painamalla LATAA nappia...
pasihy
_
1. syyskuuta 2009 @ 16:41 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
moi

olen joskus ladannut tuon ohjelman koneelle mutta poistin sen vahingossa minun koneelta minun kone ei lataa sitä uudestaan jostain kumman syystä mikä avuksi
Senior Member
_
2. syyskuuta 2009 @ 13:14 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti pasihy:
moi

olen joskus ladannut tuon ohjelman koneelle mutta poistin sen vahingossa minun koneelta minun kone ei lataa sitä uudestaan jostain kumman syystä mikä avuksi

eh?

Jos se ei edes lataa, niin yrittäkö se ladata SAMAN NIMISEN tiedoston päälle?

Mikä on "virheilmoitus" kun yrität ladata?

- Yritä ladata eri paikkaa/kansioon TAI nimeä ladattava tiedosto esim. "Auto.exe" nimiseksi ennen kuin aloitat sen lataamisen.

Oikeastaan en todellakaan käsitä miksi et pysty sitä lataamaan, eli sitten sinun virustorjuntaohjelma pidä sitä jonakin viiruksena ja sen takia estää sen lataamisen?

"Experientia docet stultos"
Mainos
_
__

_
pasihy
_
2. syyskuuta 2009 @ 14:23 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
moi

kyllä se lataa ton ohjelman mutta se samalla poistaa ton ohjelman eikä ilmotan mitään viirusta olisko joku toinen ohjelma
afterdawn.com > keskustelu > digitaalinen video > divx, xvid ja muut mpeg-4 -formaatit > dvd

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy