Miten saa ladattua tekstitykset sinkkuelämän kausiin ?
|
|
nooraek
Suspended due to non-functional email address
|
14. maaliskuuta 2011 @ 20:02 |
Linkki tähän viestiin
|
Eli, sinkkuelämän 4, 5 ja 6 kausiin pitäisi saada suomalaiset tekstitykset. Mistä ne sais? Olen jo yrittänyt ladata vaikka miltä sivuilta mutten vain ole löytänyt oikeita.
|
Senior Member
12 tuotearviota
|
17. maaliskuuta 2011 @ 10:38 |
Linkki tähän viestiin
|
www.subsearch.org
En anna neuvoja kun älyät varmaan itsekin miten käyttää...
1055T|Coolink Silentator|M4A78PRO|GTX580|OCZ Platinum 4Gb-800mhz|500GB+1T|SFGKP550W|Windows 7 Home Premium|G19|Sidewinder X8|X-530
|
nooraek
|
20. maaliskuuta 2011 @ 17:21 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Rikama: www.subsearch.org
Olen kyllä kokeillut tuolta, ei löydy.
|
rick79
Senior Member
1 tuotearvio
|
21. maaliskuuta 2011 @ 02:51 |
Linkki tähän viestiin
|
no ensinnäkään täällä ei anneta mielellään ohjeita warettamiseen liittyen, ja jos oot niin kätevä heppu että oot saanu nuo kaudet waretettua niin kyllä sä sitte osaat ettiä tekstitkin niihin...
|
Senior Member
|
21. maaliskuuta 2011 @ 20:20 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti rick79: no ensinnäkään täällä ei anneta mielellään ohjeita warettamiseen liittyen, ja jos oot niin kätevä heppu että oot saanu nuo kaudet waretettua niin kyllä sä sitte osaat ettiä tekstitkin niihin...
Tää on tätä tyypillistä jeesustelua täällä. Omat keskustelut P2P ohjelmille & ongelmille, joihin muuten itsekin olet ottanut osaa. Ja sitten jauhetaan tollasta täällä.
Mistä muuten päättelit että noi on waretettu? Ootko joku nettipoliisi?
|
nooraek
|
28. maaliskuuta 2011 @ 19:34 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti rick79: no ensinnäkään täällä ei anneta mielellään ohjeita warettamiseen liittyen, ja jos oot niin kätevä heppu että oot saanu nuo kaudet waretettua niin kyllä sä sitte osaat ettiä tekstitkin niihin...
no näköjään en..
|
nooraek
|
28. maaliskuuta 2011 @ 19:39 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti pentsu: Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti rick79: no ensinnäkään täällä ei anneta mielellään ohjeita warettamiseen liittyen, ja jos oot niin kätevä heppu että oot saanu nuo kaudet waretettua niin kyllä sä sitte osaat ettiä tekstitkin niihin...
Tää on tätä tyypillistä jeesustelua täällä. Omat keskustelut P2P ohjelmille & ongelmille, joihin muuten itsekin olet ottanut osaa. Ja sitten jauhetaan tollasta täällä.
Mistä muuten päättelit että noi on waretettu? Ootko joku nettipoliisi?
niimpä niin. Niin jos joku tietää mistä suomalaiset teksitykset noihin sais ni olis kiva :)
|
Member
|
28. maaliskuuta 2011 @ 20:10 |
Linkki tähän viestiin
|
No kyllä yleensä laillisissa tallenteissa on tekstitykset. Eli olet warettanut ja et osaa tekstejä ettiä,ja nyt sitten vingut apua täällä.
Ja niin,ne tekstit. Löytyvät kyllä laillisista julkaisuista. =)
Ei se minun vika ole josset osaa/ymmärrä.
Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 28. maaliskuuta 2011 @ 20:11
|
Member
|
28. maaliskuuta 2011 @ 20:15 |
Linkki tähän viestiin
|
http://www.google.com
-> *laita tähän jotain* finnish subtitles / fin subs etc.
Ei tästä aiheesta keskustelua käsittääkseni suoraan ole keskustelualueen säännöissä kielletty. Tosin hieman ovat tällä kohtaa tulkinnanvaraisia tuo säännötkin...
Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 28. maaliskuuta 2011 @ 20:18
|
Senior Member
|
28. maaliskuuta 2011 @ 21:56 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti kaleppo: No kyllä yleensä laillisissa tallenteissa on tekstitykset. Eli olet warettanut ja et osaa tekstejä ettiä,ja nyt sitten vingut apua täällä.
Ja niin,ne tekstit. Löytyvät kyllä laillisista julkaisuista. =)
eipä muuten löydykkään kaikissa sinkkuelämää paketeissa noita txt siis ihan aidoissa. gigantissa olen nähnyt kausia mitkä ei sisällä suomi subeja.
i7-4770k@4,4GHZ/R9 290 OC+accelero xtreme III/8gb ddr3 1600mhz/Gigabyte z87x-d3h/Phanteks PH-TC14PE/5x fractal 140mm low speed/Fractal R4/Seasonic platinum 760w/samsung 830 256gb ssd/500gb hdd/Roccat kone xtd ja roccat isku.
|
Member
|
28. maaliskuuta 2011 @ 22:35 |
Linkki tähän viestiin
|
No siitähän ei voi syyttää kun itseään jos ei katso mitä ostaa.
Mutta totta puhut,ei ole joissain julkaisuissa suomisubeja.
Ja äkkiseltään ei tule mieleen että pystyykö dvdtoistoon millään ymppäämään irrallisia tekstejä päälle?
|
Member
|
29. maaliskuuta 2011 @ 01:50 |
Linkki tähän viestiin
|
Se on semmosta!
|
Vuohi
Senior Member
|
29. maaliskuuta 2011 @ 02:32 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti nooraek: Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Rikama: www.subsearch.org
Olen kyllä kokeillut tuolta, ei löydy.
Sitten niitä ei välttämättä ole kukaan ripannut tai kääntänyt. Ainoaksi vaihtoehdoksi jää enkkusubien käyttö jos alkuperäiset dvd:t eivät kuulu ostos-/vuokrauslistalle.
|
nooraek
|
29. maaliskuuta 2011 @ 16:11 |
Linkki tähän viestiin
|
Kyllä voi parista tekstityksestä nousta iso haloo.
|
Member
|
29. maaliskuuta 2011 @ 16:35 |
Linkki tähän viestiin
|
No itsehän tuota aloitit koko härdellin.
|
Mainos
|
|
|
nooraek
|
30. maaliskuuta 2011 @ 11:51 |
Linkki tähän viestiin
|
Voi, olen todella pahoillani siitä että luulin että täällä vastataa asiallisesti kysymyksiin eikä ruveta kitisemään turhista. Mutta antaa olla.
|