lähdetiedoston koko jonka muunnan on 761MT,ja sen haluaisin aviksi vähän pienempään kokoon,minkähänlaiset asetukset minun tulisi valita,olisko jollain hyviä ehdotuksia tuohn,sellanen kuiteskin että kuvanlaatu pysyy kohtuullisen hyvänä
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti djjari: http://imageshack.us/photo/my-images/535/nonamez.png/
tommoista virheilmoitusta antaa tuo super kun yritän muuttaa tuota yhtä MPG tiedsotoa aviksi,voisko joku kertoo mitä tuo tarkoittaa miksi tuo tekee noin
Tarkistitko, onko alkuperäisen videon kuvakoko 16:lla jaollinen? Ellei ole valitse käsin mahdollisimman lähellä alkuperäistä oleva kuvakoko, ellet halua sitä muuttaa.
Jos ongelmana ei ole kuvakoko, on lähdetiedosto todennäkäisesti korruptoitunut tai jotenkin muuten standardin vastainen. Netistä ladatut videot joskus ovat.
Seuraavassa viestissäsi esittämääsi kysymykseen ei kukaan osaa vastata, kun ei ole tiedossa millainen alkuperäinen tiedosto on. Kuten aloitusohjeessa sanottiin, tiedot saat näkyville kaksoisklikkaamalla tehtävälistassa olevaa tiedoston nimeä.
Ja opettele käyttämään tuota edit-toimintoa, ettet lähetä peräkkäin useita eri viestejä.
lähdetiedoston koko jonka muunnan on 761MT,ja sen haluaisin aviksi vähän pienempään kokoon,minkähänlaiset asetukset minun tulisi valita,olisko jollain hyviä ehdotuksia tuohn,sellanen kuiteskin että kuvanlaatu pysyy kohtuullisen hyvänä
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti djjari: lähdetiedoston koko jonka muunnan on 761MT,ja sen haluaisin aviksi vähän pienempään kokoon,minkähänlaiset asetukset minun tulisi valita,olisko jollain hyviä ehdotuksia tuohn,sellanen kuiteskin että kuvanlaatu pysyy kohtuullisen hyvänä
sori,laitoin vahingossa tuon viestin kahteen kertaan,niin mitä tarkoitit tuolla
Ja opettele käyttämään tuota edit-toimintoa, ettet lähetä peräkkäin useita eri viestejä.
mutta kiitos kuitenkin hyvistä neuvoista,yritän vielä saada tuolla toimiin sitä muunosta
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti djjari: ...niin mitä tarkoitit tuolla
Oman viestisi alaosassa on aina linkki "Muokkaa viestiä". Jos viestiisi ei vielä ole vastattu ja haluat muuttaa tai lisätä jotakin, klikkaa tuota linkkiä, jolloin voit muuttaa tai täydentää tuota viestiä sen sijaan attä aloittaisit taas uuden.