User Käyttäjä Salasana  

tiistai 2.9.2025 / 08:52
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > digitaalinen video > divx, xvid ja muut mpeg-4 -formaatit > premierellä - mpeg2
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Premierellä - MPEG2
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
mikuumi
Newbie
_
13. joulukuuta 2009 @ 19:09 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Pitäisi tehdä premiere CS3:lla MPEG2-tiedostoja joista voin tehdä encorella niistä DVD:n. Mutta en löydä premieren valikoista mistään MPEG2-vaihtoehtoa..? Oon tässä pari tuntia lukenut ohjeita ja surffannut ympäri nettiä mutta en vaan löydä, niin voisko joku neuvoa tarkan polun miten pääsisin eteenpäin? Puuttuuko multa jotain codecceja, mahdollisesti?

Olen kokeillut:

file -> export -> adobe media encoder -> sitten tulee valikko missä on video ja oikella puollella pari boxia mistä MPEG2 pitäis vissiin löytyä.

Format: adobe flash video, quicktime, realmedia ja windows media
Range: work area, entire sequence
Preset: täältä löytyy miljoona, HDTV 1080p high qua, microsoft zune, PAL source download 56kbs yms...

Täältä oon mun mielestä kokeillut suunnilleen jokaista vaihtoehtoa.

Sitten olen kokeillut myös:

file -> export -> movie -> ja sieltä settings missä olen kokeillut kaiken näköisiä kikkailuja.

Auttakee turhautunutta, kiitos..

vati
afterdawn.com > keskustelu > digitaalinen video > divx, xvid ja muut mpeg-4 -formaatit > premierellä - mpeg2

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy