User Käyttäjä Salasana  

keskiviikko 15.1.2025 / 12:04
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > digitaalinen video > divx, xvid ja muut mpeg-4 -formaatit > tiet okoneella olevien elkuvien poltto dvd-levylle
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Tiet okoneella olevien elkuvien poltto DVD-levylle
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
Junior Member
_
15. syyskuuta 2011 @ 00:50 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Moi Kaikki!!!!
Toivottavasti olen oikealla keskustelualueella!!
Asiani koskee netista tietokoneeseen imuroitujen elokuvien polttoa DVD-levylle jotta voisin katsoa kyseisiä elokuvia DVD-soittimen kautta telkkarista!
Haluaisin tietää ohjelmat jotka tähän tarvitsen sekä ohjeia kuika kyseisiä ohjelmia käytetään esim. kuinka textityksen saa sykronoitua elokuvan äänten kanssa ja yleensä kaikki kyseisestä hommasta koska itselläni ei ole hajuakaan kuinka tällainen onnistuu!
Olisin tuhannesti kiitollinen jos joku vaivautuisi opastamaan mua tyhmää tässä asiassa!!
Ja hyvää syksyn jatkoa kaikille!!
T:Make
marlee82
Member
_
15. syyskuuta 2011 @ 07:49 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Tässä opasta.

Tämä on maksullinen ohjelma, mutta veikkaan että löydät ohjelman myös samasta paikasta josta "ostat" elokuvasi ;-). Kulkee nykyään nimellä convertXtodvd.
Admin

17 tuotearviota
_
15. syyskuuta 2011 @ 09:58 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Oppaat osiosta todellakin löytyy paljon hyödyllisiä oppaita siihen miten saat luotua erinäisistä videotiedostoista helposti dvd formaattiin poltettavia tiedostoja.

Itse olen koko ongelman hoitanut hankkimalla mediatoistimen, joka on liitettynä tv:seen, niin ei tuota aikaavievää käsittelyä tiedostoihin tarvitse tehdä.
rick79
Senior Member

1 tuotearvio
_
15. syyskuuta 2011 @ 13:57 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Tukeeko dvd-soittimesi Divx-levyjä ja tekstityksiä? se on se kaikkeista helpoin tapa..(itse katselin aikoinaan modatulla xboxilla ja toiseessa huoneessa oli philipsin 30? soitin joka toista divx.t ja tekstit)
Mainos
_
__

_
AfterDawn Addict

2 tuotearviota
_
15. syyskuuta 2011 @ 18:42 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Pihlis12:
Oppaat osiosta todellakin löytyy paljon hyödyllisiä oppaita siihen miten saat luotua erinäisistä videotiedostoista helposti dvd formaattiin poltettavia tiedostoja.

Itse olen koko ongelman hoitanut hankkimalla mediatoistimen, joka on liitettynä tv:seen, niin ei tuota aikaavievää käsittelyä tiedostoihin tarvitse tehdä.
Sama "vika", Toppyn tallennukset varastoituu Drobo-FS:lle Toppyn kovalevy telakkaan ja TOPFHDRW:llä ja TS-Doctorilla (maksullinen) leikataan mainokset ja muukin "roska" tallennuksesta ja sitten Popcornhour C-200:lla katsellaan verkon yli...
Toppyn usbisiirto on niin tuskaisen hidas...
No, jahka saa tuon Miracleboxin viriteltyä, niin jää tuo telakkavaihekin tarpeettomana pois, kun se osaa tallentaa NAS:iin suoraan...

T: Vesku

Täydellisen tietämättömyyden antamalla 100% varmuudella
afterdawn.com > keskustelu > digitaalinen video > divx, xvid ja muut mpeg-4 -formaatit > tiet okoneella olevien elkuvien poltto dvd-levylle

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy