User Käyttäjä Salasana  
   
sunnuntai 2.6.2024 / 12:03
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > digitaalinen video > divx, xvid ja muut mpeg-4 -formaatit > tv-sarjojen rippaaminen dvd:ltä
Näytä aiheet
 
Keskustelualueet
Keskustelualueet
Tv-sarjojen rippaaminen dvd:ltä
  Siirry:
 
Kirjoittaja Viesti
rick79
Senior Member

1 tuotearvio
_
25. joulukuuta 2011 @ 14:54 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Eli, on housea, kellarin kunkkua, pokka pitää, mr.bean.. ja vaikka mitä. Alkaa vaan tuo levyjen vexlaaminen rasittamaan. Millä ohjelmalla ja miten saan ripattua divx:si nuo sarjat? sais laittaa ne ulkosella kovolle ja katella sieltä. Olen ripannu leffoja Auto gk:lla ja onnistunu siinä kohtalaisen hyvin. Koitin ripata Yhtä housen levyä niin yhden jakson rippaaminen kesti 2h, eli saman kun elokuvan, eihän tää nyt näin voi mennä? Tarkotus olis vielä että niissä olis kiinteät tekstit. Koitin ettiä guugelista mutta en löytäny oikein hyviä topicceja. Ja koska tää touhu on mulle ihan uutta niin en kovasti ota nokkiini jos ohjelmavinkin lisäks löytyy aika tarkat ohjeet..
Voltaren
Senior Member
_
3. tammikuuta 2012 @ 14:54 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Itse olen juuri autoGK:llä suorittanut enkoodaamisen, sillä myös subit saa poltettua kiinni videoon.

Itse jakson rippaamiseen esim dvdfab.

i7 2600k. p8z68v-pro. AMD 6950. 8BG RAM (G.SKILL Ripjaws F3-12800CL9D-8GBXL) Corsair SSD
hygos
Junior Member

1 tuotearvio
_
3. tammikuuta 2012 @ 15:22 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Voltaren:
Itse olen juuri autoGK:llä suorittanut enkoodaamisen, sillä myös subit saa poltettua kiinni videoon.

Itse jakson rippaamiseen esim dvdfab.

Suosittelisin tuohon rippaamiseen VidCoder Ohjelmaa. Helppokäyttöinen ja ilmainen.

link
afterdawn.com > keskustelu > digitaalinen video > divx, xvid ja muut mpeg-4 -formaatit > tv-sarjojen rippaaminen dvd:ltä
 

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme
 
  © 1999-2024 AfterDawn Oy