User Käyttäjä Salasana  

keskiviikko 15.1.2025 / 15:51
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > digitaalinen video > divx, xvid ja muut mpeg-4 -formaatit > virtualdub ongelma
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
VirtualDub ongelma
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
tub3
Newbie
_
26. heinäkuuta 2010 @ 09:46 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Joo elikkäs minulla on tuollainen ongelma kun teen sellaisen noin 5min pitkän videon jonka ensin renderöin vegasissa ja siitä tuli 32,2 Gt iso, sitten laitan sen virtualdubbinn ja video asetuksista laitan compressionin XviD iin. Kun laitan save as AVI se tekee sen loppuun mutta siitä tulee n350Mt kokoinen. Eli onko kenelläkään neuvoja siihen miten saisin sen vaikka alle 100Mt, sillä tarkoituksena oli uppia tuo clippi nettiin että kaveri voisi ladata sen mutta tuon 300Mt lataus hieman on hidasta. Kokeilin laittaa XviD asetuksista qualityn huonoimmalle (pienin filesize) mutta silloin laatu oli aivan hirveää. Joten voisiko joku auttaa minua hieman.

Kiitos.
Member

3 tuotearviota
_
28. heinäkuuta 2010 @ 12:08 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Taitaa olla mahdotonta.
tub3
Newbie
_
28. heinäkuuta 2010 @ 21:13 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
niin vähä oon kans mietiskelly
Mainos
_
__

_
Junior Member

2 tuotearviota
_
29. heinäkuuta 2010 @ 01:04 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Riippuu mikä versio Vegas sulla on. Meinaan voin hieman neuvoa Rendin suhteen ilman VirtualDub. Koska ite teen mun videot 1080p laadulla. Mitä paljon tapahtumia esmin: Videon häivitys jne nostaa sitä kokoa.

afterdawn.com > keskustelu > digitaalinen video > divx, xvid ja muut mpeg-4 -formaatit > virtualdub ongelma

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy